Interim Skilled Servicedesk Medewerker #KRTZ3793433

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 december 2019
Reageren tot 11 december 2019
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Opdracht omschrijving

Start datum: 02 jan 2020

 

De Servicedesk is hét loket voor vragen van alle aard: bestellingen, reserveringen, storingen of meldingen. Vrijwel alle zaken op het gebied van HR, IT en Facilitaire Zaken worden via de Servicedesk behandeld. Naast de eerstelijns ondersteuning vindt ook de tweedelijns ondersteuning daar plaats zoals diverse gebruikers, devices en applicaties ondersteuning.

 

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van gebruikers op 1e en 2e lijns incidenten;
  • Je dient een grote mate van zelfstandigheid te hebben met betrekking tot het plannen, uitvoeren en bewaken van je deelactiviteiten als onderdeel van de totale teamplanning; zoals het oplossen van incidenten op het gebied van Windows, Active Directory, SharePoint, Intune en Office 365 applicaties.
  • Je stelt communicatie stukken op naar de organisatie;
  • Je kan zelfstandig Windows 10 configureren en inrichten;
  • Je bent in staat om workshops en training te geven op het gebied van Microsoft (Office) applicaties;
  • Je maakt gebruikershandleidingen voor procedures, functionaliteiten en processen en stelt deze beschikbaar voor de gebruikers;
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitgeven en innemen van bijvoorbeeld laptops, smartphones en toegangspassen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van standaard processen bijvoorbeeld het in dienst en uit dienst treden van medewerkers en het uitvoeren van het onboarding proces;
  • Je maakt nieuwe gebruikers aan en verwerkt personeelsmutaties in systemen (UMRA (AD) en AFAS)

 

Gewenste profiel
Als Skilled Servicedesk medewerker ben je professioneel en klantgericht. Daarnaast beschik je over een ruime kennis en ervaring van Microsoft producten en de ondersteuning hiervan richting eindgebruikers. Je stelt de gebruiker centraal en kunt je goed inleven in de problematiek van de gebruiker. Je bent gewend om in een multidisciplinair team te opereren en is in staat om vanuit jouw technische en functionele kennis ondersteuning aan de collega’s en eindgebruikers te verlenen. Je werkt graag in een omgeving waarin je snel moet schakelen. Je voelt je thuis in een project- en politiek-bestuurlijke omgeving. Je houdt integriteit hoog in het vaandel.

Je hebt een proactieve instelling en je neemt graag het initiatief. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Je hebt een nuchtere en servicegerichte instelling, waarmee je mensen voor je weet te winnen. Je geeft mensen graag het gevoel dat ze welkom zijn. Verder sta je stevig in je schoenen, werk je graag samen en kun je goed prioriteiten stellen. Daarnaast kun je structuur aanbrengen, werk je nauwkeurig en behoud je het overzicht. Tot slot ben je stressbestendig en ben je bereid om je klanten ook te helpen met facilitaire en personele vragen.

Eisen
•    HBO werk- en denkniveau richting ICT.
•    Minimaal 3 jaar werkervaring op een ICT Servicedesk.
•    Minimaal 2 jaar werkervaring met Office 365 en Microsoft Online Services (Cloud).
•    Minimaal 1 jaar werkervaring met workshops en trainingen geven aan eindgebruikers.
•    Microsoft Certificaten: niet ouder dan 3 jaar (in de richting van: SharePoint, Office 365 of Windows 10).

– Ervaring Topdesk (of vergelijkbaar)
– Ervaring SharePoint (gebruikersondersteuning)
– Ervaring met Microsoft Office Applicaties (2013/2016/365) op de devices – (gebruikersondersteuning)
– Ervaring met geven van workshops en trainingen aan eindgebruikers
– Ervaring met Windows 10 (installatie en configuratie)

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: woensdag 11 december 2019

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners