Interim Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ1747636

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 juni 2020
Reageren tot 17 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Selectiegesprekken 24, 25 en 26 juni.

Opdrachtbeschrijving

Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.
Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.
Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.
Heb jij genoten van een ICT opleiding en inmiddels ervaring op gedaan als servicedeskmedewerker? Dan is dit wellicht echt wat voor jou!

Eisen
– ITIL Foundation (of dient binnen 3 maanden te worden behaald) 
– Minimaal 0,5 jaar aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk
– Servicemanagement
– 1e Lijns Gebruikersondersteuning
– Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
– Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen / 1 jaar ervaring 
– Kennis van IBM Notes; 
– Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP; 
– Kennis van servicedeskbeheertool van ICD; 
– Kennis van Linux; 
– Kennis van Microsoft Office (2013); 
– HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT

Competenties
– Klantgerichte eigenschappen; 
– Stressbestendig; 
– Analytisch; 
– Een teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden; 
– Goed in staat zijn kennis over te dragen aan interne eindgebruikers; 
– Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners