Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Secretaresse
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Je voert faciliterende en ondersteunende werkzaamheden uit zodat zij efficiënt en doelmatig kunnen functioneren. Je bent een echte 'rechterhand'.
Je belangrijkste werkzaamheden zijn onder andere:
• Beheren en organiseren van de agenda's, afspraken inplannen, bewaken van tijdschema's, opstellen van prioriteiten, follow up en afstemmen met betrokkenen
• Voorbereiden van in- en externe vergaderingen en werkbijeenkomsten
• Bewaken van de voortgang van besluiten, afspraken en acties
• Voorbereiden van presentaties
• Boeken buitenlandse dienstreizen
Eisen
• Je beschikt bij voorkeur over een HBO werk- en denkniveau en je hebt ervaring als secretaresse in een veranderende en internationale omgeving
• Je hebt affiniteit met automatisering en digitaal werken (o.a. Sharepoint) en je bent in staat om bijvoorbeeld presentaties in Powerpoint voor te bereiden
• Je bent pro actief, dienstverlenend, accuraat, denkt mee, zelfstartend, gestructureerd en je hebt een 'can-do' mentaliteit
• Je bent een energieke, gedreven en communicatief vaardige secretaresse; resultaat- en servicegerichtheid staan bij jou hoog in het vaandel
• Je beheerst het Nederlands en Engels uitstekend
• Je hebt ervaring met werken in ene grote organisatie
– Zelfstartend i.v.m. vervanging door ziekte
– 24-32 uur per week
– standplaats Arnhem
– Engels is een must, Duits is een pré
I.v.m. vervanging door ziekte zoeken we per direct tot eind 2020 een secretaresse voor de afdeling customers & markets.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.