Interim Raadsadviseur (Communicatie) – regio Delft #KRTZ3494210

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2023
Reageren tot 7 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Delft
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 25 december 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Raadsadviseur (en Communicatie) (32 uur) 

Locatie: omgeving Delft
Startdatum: 25 september 2023
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 8 september 2023 om 16:00 uur

Als raadsadviseur adviseer je de raad, de raadsleden en de buitenraadsleden over de uitoefening van hun taken. Je werkt regelmatig op donderdagavonden als griffier bij beeld- en oordeelvormende vergaderingen. Je draagt actief bij om de advisering en ondersteuning voor de raad zó in te richten dat de gemeenteraad zijn rol goed kan waarmaken.

Ook ondersteun je de griffie en de raad op het gebied van interne en externe communicatie. Met jouw inbreng en ideeën zorg je er voor dat de externe communicatie een flinke impuls krijgt. Hierbij zet je verschillende communicatiemiddelen op een handige manier in, zoals bijvoorbeeld sociale media. Je verzorgt de communicatie rondom het besluitvormingsproces en denkt vanuit de belangen van de raad. Je onderhoudt nauwe contacten met het communicatieteam van de gemeente en bent zo de link tussen griffie en ambtelijke organisatie.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Beschikbaar per 25 september 2023 voor 24 uur per week, werkdagen in overleg in te delen met de werkgever;
    • Flexibel en beschikbaar in de avonden in verband met de aanwezigheid bij (raads)vergaderingen;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in het openbaar bestuur in de afgelopen 10 jaar (duidelijk weergegeven in het cv middels 2 referentieprojecten);
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar;
    • Aantoonbare kennis van Zaaksysteem én Notubiz (duidelijk weergegeven in het cv);
    • Aantoonbare werkervaring met interne- en externe communicatie.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners