Interim Projectondersteuner Onderwijs #KRTZ5795291

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juli 2020
Reageren tot 2 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Context

  • De academie heeft momenteel voldoende uitdagingen bij de totstandbrenging van nieuw onderwijs, het implementeren van Capaciteit Management (CM), transitiewerkzaamheden en het in stand houden en verbeteren van onderwijs logistiek processen en systemen.
  • Binnen de academie, specifiek binnen de onderwijs logistieke systemen en binnen Capaciteit Management is Syllabus + een belangrijke applicatie die nauwlettende ondersteuning en doorontwikkeling nodig heeft. De projectondersteuner binnen de academie voor onderwijs logistieke systemen is een aanspreekpunt voor de ICT aspecten van de applicatie waar hij mee werkt en de processen die hiermee worden gediend;
  • Syllabus+ (S+) is het planningsprogramma van de PA en is op een aantal aspecten aangepast voor het gebruik. Het is daarom goed om volledig ingeschoten te zijn op het functioneren van de database van S+; Het is de bedoeling om de inzet zo te laten plaatsvinden dat het een integraal standaard proces wordt waarin de processen elkaar goed vinden en ondersteunen;
  • Alles heeft een ketenrelatie en is daarom steeds onderdeel van Onderwijs Logistieke Systemen;
  • Het werk- en denkniveau voor deze aanvraag is minimaal HBO.

  • Realiseren van de continuïteit van het gebruik van Syllabus+ en daarbij de vertaling van het plansysteem naar CM omgeving bespoedigen.

  • De keten in het onderwijs ondersteunen en mogelijk maken vanuit de gedachte syllabus+. Begrijpen wat de relaties zijn in deze keten en de systemen met elkaar synchroniseren;
  • De data van het planningsprogramma op orde houden en controles uitvoeren op de invoer van de data. Dit is vooral belangrijk in relatie tot capaciteitsmanagement en de dashboards binnen de PA;
  • Afstemmen met Product owner, Capaciteitsmanagement, Productiehuis, Onderwijs Logistieke Systemen en KOO (Kennis, Onderwijs & Onderzoek);
  • Adviseren en verwerken van wijzigingen;
  • Adviseren bij de ontwikkeling van nieuw onderwijs tav de relatie in Syllabus+ en daarmee de keten;
  • Het optimaliseren van het gebruik van Syllabus+;
  • Bijwonen van de verschillende overleg gremia.

  • Je maakt de vertaalslag tussen wat er op de werkvloer gebeurt en hoe dat het beste door ICT gefaciliteerd kan worden;
  • Je bent nauw betrokken bij de inrichting van andere administratieve systemen en processen die van invloed zijn op het onderwijs logistieke keten proces;
  • Je schrijft toegepaste handleidingen voor gebruikers op keyuser niveau;
  • Je verzorgt instructies en trainingen voor (nieuwe) medewerkers;
  • Je voert periodieke controles uit op de input in de applicaties;
  • Je koppelt bevindingen terug en adviseert over verbeteringen aan de producteigenaar;
  • Je participeert in diverse overleggen binnen de academie;
  • Je wisselt beheers ervaringen en –wensen uit met functioneel beheer en collega’s vanuit de keyuserrol;
  • Coördineren en begeleiden van diverse trajecten, o.a. onderwijscycli.

Eisen:

  1. Minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  2. Minimaal 5 jaar werkervaring binnen het domein onderwijs in combinatie met planning en/of capaciteitsmanagement;
  3. Aantoonbare, vergevorderde werkervaring met MS Office (met name Excel);
  4. Aantoonbare werkervaring met het schakelen met o.a. functioneel beheer en van hieruit een vertaalslag kunnen maken naar de eindgebruiker/eigen werk en omgekeerd;
  5. Aanvullende opleiding/certificering op het gebied van planning, roosteren, capaciteitsmanagement;
  6. Aantoonbare werkervaring met het systeem Syllabus+
  7. Aantoonbare werkervaring in een sturende rol zonder de rol te hebben van hiërarchisch leidinggevende;
  8. Aantoonbare werkervaring in het speelveld tussen de business (=klant) en de eigen bedrijfsvoering.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners