Interim Projectadviseur / Projectcontroller #KRTZ8139831

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 augustus 2020
Reageren tot 12 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zoetermeer
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vanwege het vertrek van een vaste medewerker zijn we op zoek naar een tijdelijke vervanging. Het hoofdbestanddeel van de werkzaamheden ligt op projectcontrol, maar voor bepaalde projecten wordt valt projectbeheersing onderdeel Geld onder de taken.

Daarnaast onderzoeken we momenteel een nieuwe inrichting van de projectadministratie. Samen met de huidige senior projectcontroller is het aan deze inhuurkracht om uit te zoeken welke inrichting benodigd is en welke opties in het financiële pakket (Key2Financiën) hiervoor benodigd zijn. Tevens vragen we aan deze medewerkers om kaders uit te werken omtrent wanneer een aparte projectadministratie benodigd is en wanneer niet.

De reguliere taken van deze projectadviseur omvatten onder andere:

  • Adviseren en ondersteunen van de projectleider / projectmanager met betrekking tot de beheersing van het project;
  • Mede opstellen van het projectvoorstel, inclusief de begroting;
  • Ondersteunen bij het opstellen van de risicoparagraaf, mede bewaken hiervan;
  • Adviseren over de budgetaanvraag;
  • Verzorgen van (onderdelen van) reguliere rapportages ten aanzien van de projectbeheersing;
  • Bewaken budgetuitputting en voortgang;
  • Bijdragen aan tussentijdse go / no go documenten en afsluitende (overdrachts)documenten.

Vereisten:
1. Een afgeronde financiële opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke financiën en administratie in de afgelopen 5 jaar.
3. Uiterlijk per 31 augustus 2020 beschikbaar.
4. Aantoonbare werkervaring binnen het ruimtelijk domein in de afgelopen 5 jaar;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de rol van projectcontroller en / of projectbeheerser in de afgelopen 4 jaar.
6. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van een projectadministratie in Key2Financiën in de afgelopen 6 jaar .
7. Aantoonbare werkervaring met Key2Financiën.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners