Interim medewerker Learning & Development (L&D) #KRTZ5510147

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juni 2021
Reageren tot 15 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 38 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als medewerker Learning & Development (L&D) speel je een grote rol bij het opleiden en ontwikkelen van onze collega’s. Je bent aanspreekpunt voor leidinggevenden en leveranciers met betrekking tot het opleidingscurriculum en je bent mede verantwoordelijk voor de logistieke en administratieve organisatie van de programma’s en het opleidingsbeleid.
De functie is een combinatie van ondersteuning bieden bij grote projecten en dagdagelijkse werkzaamheden op het gebied van Learning & Development.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Aanspreekpunt voor managers en medewerkers betreffende algemene L&D vragen
  • Organiseren van externe en interne trainingen
  • Up-to-date houden van het opleiding curriculum
  • Diverse administratieve werkzaamheden zoals inkooporders aanmaken voor opleidingen in Coupa (orderadministratiesysteem) mbt (accorderen van) studiekosten, studie registratie, facturatie, rapportages en declaraties.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • Ervaring in het organiseren en neerzetten van trainingen, minimaal 2 jaar ervaring.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Projectmatig kunnen werken en eindverantwoordelijkheid dragen.
  • Naast project eigenaarschap ook willen/kunnen uitvoeren van operationele activiteiten.
  • Teamplayer (nauwe samenwerking met L&D Specialist en Talent Manager).
  • Afhankelijk van niveau en affiniteit bepaalt het drietal rol & taak bij projecten.
  • Communicatief en organisatorisch sterk (zowel 1:1 als voor groepen)
  • Goede beheersing Nederlands, Engels en Excel.
  • Ervaring in gebruik van LMS in WD is een pré.
  • De gesprekken vinden plaats in week 24 en 25.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners