Interim Medewerker Financiële Administratie – regio Utrecht #KRTZ9047767

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 maart 2024
Reageren tot 1 april 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 48 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Financiële Administratie (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Duur: 4 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal uurtarief €48,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 2 april 2024 om 16:00 uur

Opdracht

  • Je bent gezamenlijk verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden binnen de financiële administratie;
  • Je signaleert eventuele problemen binnen de werkzaamheden en doet voorstellen om dit op te lossen en het proces te verbeteren;
  • Je verricht alle werkzaamheden met betrekking tot de verwerking van ingekomen en uitgaande facturen, zoals tussencontrole van facturen, beheer van tussenrekeningen, boeken van memorialen en voorboekingen;
  • Je onderhoudt contacten met debiteuren, crediteuren en interne budgethouders;
  • Je voert alle voorkomende werkzaamheden voor de jaarrekening en andere planning en control producten uit;
  • Je bent binnen de financiële administratie aanspreekpunt voor de organisatie bij vragen, opmerkingen en problemen;
  • Je bent vervangend kassier.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €48,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met procesverbetering op financiële administratie van een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met werkzaamheden ten behoeve van de jaarrekening bij een overheidsorganisatie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners