Interim Manager opvanglocaties #KRTZ4633893

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 april 2023
Reageren tot 2 mei 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Meppel
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 95 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Manager opvanglocaties (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Meppel
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 1 april 2024 
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 3 mei 2023 om 08:00 uur

Wij zijn op zoek naar een ervaren (interim) manager of programmamanager noodopvang met ruime ervaring in een politiek/bestuurlijke.

Als verantwoordelijke voor meerdere opvanglocaties, ben je eindverantwoordelijk voor de aansturing. Het team heeft als belangrijkste taak het zorgen voor het welzijn van de vluchtelingen en de noodopvang die verblijven in de opvanglocaties. Als manager ben je verantwoordelijk voor de locaties, het aantal benodigde opvangplekken, de faciliteiten op de locaties en de totale bemensing (locatiemanagers, beveiliging, begeleiding, etc.). Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering van de opvanglocaties, inclusief financiële middelen en verantwoording. Tot slot neem je deel aan de bestuurlijke overleggen, waarin de opgave vastgesteld en gemonitord wordt.

Als manager ben je verantwoordelijk bij de volledige HR-cyclus voor het personeel van de opvanglocaties (locatiemanagers, ondersteuners locatiemanagement, projectleider). Dit omvat onder andere zorgen voor voldoende capaciteit, resultaatgerichte afspraken, werving en selectie, indiensttreding, contracten en voortgangsgesprekken. Bovendien bewaak je de verantwoordelijkheden en de gestelde kaders en leg je (overkoepelende) procedures vast.  Ook ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten op regionaal niveau. Dit omvat onder andere beschikbare capaciteit, voorbereiding van bestuurlijke overleggen. Je maakt en bewaakt afspraken met aanverwante programma's en projecten, en draagt zorg voor de prioritering en bewaking van de uitvoering en coördinatie binnen het crisisteam.

Ten slotte ontwikkel je als verantwoordelijke een relatienetwerk en bevorder je samenwerking met andere organisaties en partijen. Je bewaakt en beheert ook contracten en legt waar nodig nieuwe contracten vast. Kortom, als verantwoordelijke voor meerdere opvanglocaties ben je belast met de totale bedrijfsvoering, het personeelsbeheer, en het onderhouden van contacten met diverse partijen.

Jouw profiel
– Positieve, resultaatgerichte leider met natuurlijk overwicht en ervaring in het leiden van complexe processen;
– Omgevingsbewust van deze opgave in de maatschappij;
– In staat om strategisch denken te combineren met een uitvoeringsgerichte aanpak;
– Flexibel in werktijden en beschikbaarheid.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €95,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor -niveau;
    • Minimaal 3 jaar ervaring als manager/afdelingshoofd bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaren;
    • Uiterlijk beschikbaar per 15 mei 2023;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de aansturing van teams van minimaal 25 personen;
    • Aantoonbare werkervaring en affiniteit met integraal werken, benaderen en het afwegen van verschillende belangen;
    • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling en/of overheidsinstelling.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners