Interim Managementassistent – regio Den-Haag #KRTZ9841527

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 februari 2024
Reageren tot 4 februari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 juli 2024
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Managementassistent (32 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Nee, data-vast constructie
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 5 februari 2024 om 16:00 uur

Het team bestuurs- en managementondersteuning is dienstverlenend naar de organisatie. Wij zorgen ervoor dat de burgemeester, gemeentesecretaris, de wethouders, de directie en de managers hun werk zo productief mogelijk kunnen uitvoeren.

De belangrijkste taken zijn:
– Beheren van agenda’s en afspraken plannen;
– Organiseren, voorbereiden notuleren van vergaderingen en bewaken van de actiepunten;
– Verzorgen in- en uitgaande correspondentie;
– Organiseren van bijeenkomsten;
– Initiatief nemen als je kansen ziet om zaken slimmer en efficiënter te organiseren.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding directiesecretaresse of management ondersteuner;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar in de rol van Managementassistent binnen een gemeentelijke instelling;
  • Beschikbaar per 12 februari 2024 voor tenminste 32 uur per week;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met administratieve en secretariële werkzaamheden in IBABS en Youforce;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten waaronder het plannen, reserveren van accommodaties, verzorgen van de agendering, verzamelen en verspreiden stukken, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 2 aanvullende opleidingen/ cursussen op het gebied van MS365 en/ of administratief ondersteunend;
  • Bereid om bij wederzijds goedvinden bij opdrachtgever in dienst te treden. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners