Interim Kwartiermaker Informatievoorziening #KRTZ5604044

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 februari 2021
Reageren tot 10 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een ervaren verandermanager, die zijn sporen verdiend heeft in gemeentelijke ICT organisatieontwikkeltrajecten. Een communicatief sterke kwartiermaker die structuur weet aan te brengen en de menselijke maat niet uit het oog verliest. Een stevige persoonlijkheid met daadkracht en doorzettingsvermogen die het oplossen van problemen als uitdaging ziet. Inspirerend, zichtbaar en benaderbaar voor medewerkers en klanten. Dat je daarbij flexibel bent, mag een open deur heten.

Opdracht
De kwartiermaker heeft als opdracht om de weg te bereiden voor de Strategisch Regisseur Informatievoorziening door onderdelen te verbinden en de Regie- en changeorganisatie verder te professionaliseren.

De taken van de kwartiermaker

  • Leidinggeven aan de informatievoorzieningsorganisatie:
  • Kwartier maken voor een Strategisch regisseur Informatievoorziening:
  • Uitbouwen en verder invullen van een hoogwaardig strategisch (beleids)adviserend organisatieonderdeel (Regie en changeorganisatie) dat innovatie, beleid en changeprocessen vorm geeft in het ICT domein:
  • Samen met het taakveld I&A en changemanagement inrichten van afgestemde werkprocessen:
  • Organiseren van business-ICT alignment:
  • Versterken van de governancestructuur:
  • Actualiseren en uitvoeren van de communicatiestrategie:

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau, op het gebied van informatiemanagement
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwartiermaker informatievoorziening in de afgelopen 5 jaar.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het inrichten van de Regie- en changefunctie (CIO office) binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar.
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2020.
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met verandermanagement ICT in een gemeentelijke ICT organisatie op het gebied van beheer of change in de afgelopen 10 jaar
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke ICT in de afgelopen 5 jaar.
7. Aantoonbare kennis van de moderne ontwikkelingen binnen het gemeentelijk Informatievoorziening, zoals datagedreven sturen, common ground, smart city, blockchain, en toepasbaarheid daarvan voor gemeenten (duidelijke weergegeven in het cv middels referentie projecten en/of behaalde opleiding / cursussen).
8. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke ICT landschap ontwikkelingen zowel lokaal, landelijk en Europees (duidelijk weergegeven in het cv middels een toelichting van maximaal 350 woorden)

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners