Interim HR Business Partner #KRTZ6228717

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 juli 2020
Reageren tot 22 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Ons team is nu met name op zoek naar iemand die dit jaar onder andere de portefeuilles, Arbo zaken en verzuim, en HR-inkoop en aanbestedingen een boost kan geven. Er staat bijvoorbeeld op de planning om dit jaar een RI&E uit te voeren, en het doel is om het ziekteverzuimcijfer omlaag te brengen. Wat betreft aanbestedingen staan er sowieso 4 op de planning die dit jaar vanuit HR (met ondersteuning van inkoop) in gang gezet en begeleid moeten worden. Ook op het onderwerp opleidingen verwachten wij na de zomer veel HR-inzet nodig te hebben.

Naast de portefeuilles Arbo zaken en verzuim, HR inkoop en aanbestedingen, en opleidingen, is er ook behoefte aan ondersteuning in de reguliere HR-advisering van de teams op in- door- en uitstroom vraagstukken.

 Wat verwachten we van jou?

  • Je pakt voortvarend en zelfstandig de acties op ten aanzien van de portefeuilles Arbo zaken en verzuim, HR-inkoop en aanbestedingen en opleidingen;
  • Je adviseert proactief de leidinggevenden van de teams die jou worden toebedeeld ten aanzien van hun medewerkers;
  • Je maakt actief onderdeel uit van de HR vakgroep en denkt mee op strategisch, tactisch en operationeel niveau;
  • Je kunt tegen een stootje en ziet uitdaging in het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving;
  • Je bent gewend om met de medezeggenschap in overleg te treden over de onderwerpen waar jij verantwoordelijk voor bent;
  • Je toont lef en ambitie. Je durft op te staan binnen de organisatie en je eigenaar te voelen van het veranderproces;
  • Je bent een conceptueel denker en hebt een hands-on mentaliteit. Je begrijpt waar de organisatie heen wil en wat dat betekent voor de medewerkers en bent niet bang om zelf ook de mouwen op te stropen;
  • Je hebt inzicht in financiën en bedrijfsvoering en weet wat het betekent om op HR ‘in control’ te zijn.

Eisen

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM;
  2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als HR adviseur;
  3. Aantoonbare werkervaring als HR Adviseur binnen een gemeente of overheidsorganisatie;
  4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met portefeuille arbo- en verzuim;
  5. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van een aanbestedingstraject.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners