Interim Functioneel beheerder Microsoft 365 #KRTZ3840913

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 oktober 2022
Reageren tot 3 november 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 26 april 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 70 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht 

  • Je beheert samen met technisch beheerders het Microsoft 365 platform en hebt een goede kennis van Teams, SharePoint, OneDrive, OneNote, Office, Outlook, etc.;
  • Je doet voorstellen ter uitbreiding van het gebruik van het Microsoft 365 platform daar waar het in de organisatie tot een verbetering van processen leidt;
  • Je zorgt voor de dagelijkse werkzaamheden zoals gebruikers en groepen toevoegen; licenties toewijzen en de meeste gebruikerseigenschappen beheren en Serviceaanvragen maken en beheren;
  • Je vertaalt gebruikerswensen en interne bedrijfsprocessen naar de mogelijkheden van het Microsoft 365 platform;
  • Stelt, samen met technisch beheer, functionele ontwerpen op voor wijzigingsverzoeken. Wijzigingen betreffen het LifeCycle management van de Microsoft Apps. Deze wijzigingen duidelijk communiceren is een deel van de taak;
  • Je implementeert en beheert deze wijzigingen. Draagt zorg voor gedegen testdocumentatie en uitvoering van testen. Hierbij ondersteun je de gebruikers van de applicaties;
  • Je bent in staat grotere projecten te combineren met de dagelijkse operatie in een continu veranderende omgeving met steeds nieuwe uitdagingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor incidentbeheer door middel van prioritering op impact en omvang.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Maximaal uurtarief €70,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
    • Werkzaamheden vinden plaats op locatie of thuiswerkplek;
    • Aanwezig op maandag t/m vrijdag;
    • Aantoonbare opleiding op HBO-bachelor niveau;
    • e hebt aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in grotere omgevingen, bij voorkeur bij een overheidsinstelling (>400 medewerkers) (benoem dit duidelijk in het cv); 
    • Je hebt aantoonbare werkervaring met Microsoft (Office) 365. Kennis van PowerShell en Azure;

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

    Onze partners