Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: DIV Medewerker (24 uur)Â
Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: 1 juni 2024
Duur: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 2 april 2024Â om 16:00 uur
Wij zijn op zoek naar een kandidaat die ondersteuning kan bieden bij dossiervorming en -dossierordening in het dynamisch archief (papier en digitaal). Er is door uiteenlopende omstandigheden extra capaciteit nodig voor het opbergen van documenten in het dynamisch archief. Deze documenten maken nu onderdeel uit van een voorselectie op onderwerp.
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als DIV medewerker binnen een gemeentelijke organisatie waarbij je werkzaam bent geweest binnen het dynamisch archief;
- Beschikbaar per uiterlijk per 1 juni 2024 voor 24 uur per week op ten minste de volgende dagen: di-wo-do-vr;
- Een afgeronde SOD I opleiding dan wel gelijkwaardige opleiding op inhoud en niveau
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Corsa;
- Aantoonbare kennis van én werkervaring met gemeentelijke processen en archiveren, geef hiervan twee voorbeelden waaruit blijkt dat dit zelfstandig is uitgevoerd.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.