Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De opdracht is Inventarisatie- en herstructureringswerkzaamheden van het tienjaren blok 2000-2009 (00-09). Na bewerking draag je er zorg voor dat het blok wordt overgedragen aan het Archief. De werkzaamheden bestaan uit de volgende onderdelen:
- het inventariseren en herstructureren van het secretarieonderdeel;
- het inventariseren en herstructureren van over te brengen dozen met dossiers uit andere blokken en inventarissen;
- het inventariseren en herstructureren van milieuvergunningen;
- het inventariseren en herstructureren van bodemonderzoeken;
- het inventariseren en herstructureren van bouwvergunningen.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Een afgeronde opleiding SOD1;
- Aantoonbare werkervaring met zowel fysieke als digitale archivering én het toepassen van de selectielijst (bepalen bewaartermijnen op procesniveau);
- Aantoonbare kennis van de i-Navigator.
- Aantoonbare werkervaring met eDocs in de afgelopen 2 jaar (DMS);
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met zowel fysieke als digitale archivering en het toepassen van de selectielijst (bepalen bewaartermijnen op procesniveau);
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als archiefbeheerder / div medewerker bij een gemeente.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.