Interim Controller 1,5fte #KRTZ6685713

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 juli 2020
Reageren tot 7 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eemnes
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De interim controllers zijn verantwoordelijk voor de planning en control cyclus van de gemeentelijke organisatie. Zij ondersteunen bij de verdere ontwikkeling van de P&C-cyclus en van de bijbehorende instrumenten. De controllers zijn aanspreekpunt voor de colleges, de portefeuillehouders van de gemeenten en voor de directeuren van de uitvoeringsorganisatie.  Zij zijn tevens adviseur en doen voorstellen ter verbetering van de bedrijfsvoering.

Wat ga je concreet doen:

•  Als controller ondersteun, adviseer en controleer (intern) je gevraagd en ongevraagd de verschillende teams vanuit de financiële invalshoek binnen de gemeente;
•  Je adviseert gevraagd en ongevraagd op tactisch/strategisch niveau, bij (complexe) vraagstukken en strategische aangelegenheden.
•  Je draagt bij aan het opstellen van de verschillende P&C-documenten en de verbetering hiervan en vanuit je expertise bewaak je de inhoudelijke verbanden tussen de verschillende P&C-producten;
•  Je vertaalt ontwikkelingen in voorstellen en programma’s in financiële zin en zorgt voor financiële bewustwording op de afdelingen;
•  Je ondersteunt de organisatie bij het opstellen van de legesverordening.

Eisen
1. Afgeronde opleiding op minimaal WO bachelor niveau in de richting van financiën;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Controller binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met het gebruik en het inrichten van het planning & control instrumentarium;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met BBV.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners