Interim Bestuurssecretaresse #KRTZ8449615

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 11 januari 2023
Reageren tot 19 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 april 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Hybride (in overleg met het team)
Vaste kantoordag (Dinsdag)

Wegens ziekte van de huidige medewerker zoeken we tijdelijke vervanging, met name ter ondersteuning van de secretaris-directeur. Voor een kandidaat die bijvoorbeeld ervaring heeft als griffie-medewerker, bestaat de mogelijkheid om intern door te groeien naar een functie ter ondersteuning van de besluitvorming door het collega en het algemeen bestuur.

Wat je gaat doen

Secretarieel-administratieve werkzaamheden

  • Coördineert de secretarieel-administratieve werkzaamheden voor directeur, collegeleden en secretaris-directeur.
  • Beheert de agenda van directeur, collegeleden en secretaris-directeur en bewaakt het nakomen van de gemaakte afspraken.
  • Behandelt inkomende telefoongesprekken en verbindt door naar directeur en/of collegeleden en secretaris-directeur of verwijst door naar andere personen.
  • Toetst kwaliteit qua vorm en taal van uitgaande brieven die ter ondertekening worden aangeboden.
  • Concipieert op globale aanwijzing van directeur en/of collegeleden en secretaris-directeur brieven en legt uitgaande brieven voor ter ondertekening.
  • Verstrekt informatie en/of vraagt informatie op voor directeur en/of collegeleden en secretaris-directeur.
  • Typt vertrouwelijke/politiek gevoelige correspondentie en bescheiden en zorgt voor verdere afhandeling.

Organiseren en voorbereiden van vergaderingen

  • Voert overleg met directeur collegeleden en secretaris-directeur ter voorbereiding op vergaderingen, doet voorstellen voor aanvullende informatie op grond van kennis vanuit andere invalshoeken.
  • Verzamelt voor verschillende overlegplatforms vergaderstukken, stelt de agenda op in overleg met het directeur en/of collegeleden en secretaris-directeur.
  • Verzorgt de verslaglegging en handelt de vergaderingen administratief af.
  • Reserveert vergaderruimten en facilitaire voorzieningen.

 

FUNCTIE-EISEN / -WENSEN:

Wat maakt jou succesvol?

  • Minimaal MBO niveau 4 op secretarieel gebied opgedaan door werkervaring en/of een afgeronde HBO opleiding.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse in een politiek bestuurlijke omgeving (met name ervaring bij overheidsorganisaties zoals gemeenten etc.).

Competenties

  • Klantgerichtheid
  • Organiserend vermogen
  • Samenwerken
  • Nauwkeurig
  • Resultaatgericht en doortastend
  • Schriftelijk en mondeling communicatief
  • Organisatiesensitief

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners