Interim Bestuursassistent – regio Den-Haag #KRTZ8969802

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 januari 2024
Reageren tot 29 januari 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2024
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Bestuursassistent (32 – 36 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 30 januari 2024 om 16:00 uur

Om het bestuur zo optimaal mogelijk te ondersteunen is er tijdelijk behoefte aan een extra bestuursassistent. Bij de opdracht horen de volgende hoofdtaken:
– Je zorgt voor de secretariële dienstverlening aan meerdere leden van het college van burgemeester en wethouders;
– Je draagt organisatorisch en administratief  zorg  voor de vergaderingen en bijeenkomsten;
– Je signaleert en informeert het bestuur en directe collega's over zaken die voor partijen van belang zijn;
– Je ontvangt het bezoek van het bestuur;
– Je bent een allround bestuursassistente en kunt ook het team van bestuursassistentes ondersteunen;
– Communicatief sterk en past de Nederlandse taal zowel schriftelijk als mondeling foutloos toe;
– Je bent klantgericht en hebt het begrip hostmanship hoog in het vaandel staan. Dit is een belangrijk onderdeel van het dagelijks werk.Hybride werken bestaat tot de mogelijkheden met de kanttekening dat het in nauwe overeenstemming met het bestuurssecretariaat afgestemd moet worden.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Minimaal voor 32-36 uur per week beschikbaar, verdeeld over tenminste 4 werkdagen.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse/bestuursassistent bij een overheid/gemeentelijke instelling;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van Directiesecretaresse / Managementassistent
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar Secretaresse/Bestuursassistent voor een directie en/of een college van bestuur;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Microsoft Office 365 programma’s: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams en iBabs;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners