Interim Administratief medewerker TOZO Uitkeringen #KRTZ6117839

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 juni 2020
Reageren tot 7 juni 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In verband met de Corona/Covid-19 maatregelen komen er momenteel enorm veel aanvragen voor levensonderhoud van zelfstandig ondernemers bij de gemeente binnen, dus er zijn extra handen nodig om al die aanvragen te kunnen verwerken.

Je taken zijn:

Er zijn op dit moment veel extra medewerkers nodig bij Werk & Inkomen, Bijstand voor zelfstandigen (BBZ), voor de aanvragen van de tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandige ondernemers (Tozo) levensonderhoud. Naar aanleiding van het verlengen van de Tozo-regeling zijn wij opnieuw op zoek naar extra medewerkers. Wij zijn per direct op zoek naar mensen die kunnen ondersteunen bij het invoeren en beoordelen van de aanvraag tot en met de laatste stap van het proces: de toetsing en afhandeling.

Specifiek betekent dit:
 Het recht op de Tozo aanvraag invoeren en beoordelen, voor Tozo 2 geldt hierbij een toets van het partnerinkomen.
 De verstrekte voorschotten en de opgegeven inkomsten beoordelen en indien nodig verrekenen.
 Bij de verrekening moet je de inkomsten uit de onderneming kunnen vertalen naar (geschatte) bruto/netto inkomsten.
 Vervolgens moet je een gemotiveerd besluit nemen en de vordering of openstaand bedrag registreren.
 Vorderingen moeten doorgezet worden naar debiteurenbeheer.
 Je moet alert zijn op fraude gevallen. Voor al deze stappen worden duidelijke werkinstructies gemaakt en je wordt online ingewerkt. We verwachten dat je zelf een laptop en telefoon hebt om de werkzaamheden uit te kunnen voeren.

Eisen:

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur HEAO, MER, SJD of vergelijkbaar;
  • Werkervaring op het gebied van sociale zekerheid en/of bedrijfseconomie binnen een overheidsinstelling/gemeente;
  • Ervaring/kennis van de Tozo levensonderhoud regeling, de Participatiewet en de BBZ 2004 regeling;
  • In ieder geval financieel inzicht, je bent het gewend om aanvragen af te handelen, bewijsstukken op te vragen, dit kunnen beoordelen, rapporteren, een besluit maken, en/of terugvorderen;
  • Kennis of affiniteit met het Zaaksysteem en/of Socrates: wijzigingen systeemtechnisch in Socrates verwerken, inkomsten invoeren in Socrates, kunnen beslissen, loonstroken, uitkeringsspecificaties kunnen beoordelen, omzet minus onkosten kunnen berekenen;
  • Praktisch zijn en oplossingsgericht en zorgvuldig kunnen werken;
  • Een dienstverlenende instelling.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom je jezelf geschikt acht voor deze functie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Naam;
Woonplaats;
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2020    Expertise: Projectcontroller
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2020    Expertise: Teamleider, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 28 sep 2020    Expertise: Recruiter
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 27 sep 2020    Expertise: Projectcontroller

Onze partners