ICT Helpdeskmedewerker #KRTZ6992014

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 24 januari 2020
Reageren tot 29 januari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 30 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
De organisatie is met spoed op zoek naar tijdelijke versterking van de ICT helpdesk. Als helpdeskmedewerker ben je medeverantwoordelijk voor alle voorkomende helpdesk werkzaamheden. Hierbij zorg je, onder andere, voor het oplossen van eerste- en tweedelijns storingen, adviseer je eindgebruikers en schakel je bij complexe vragen de tweede  lijn en/of externe partijen in. Je ontvangt en registreert de meldingen en waar nodig zet je  incidenten door naar de volgende lijn. Ook bewaak je de voortgang van de openstaande meldingen en incidenten en houd je de klant hiervan op de hoogte. Je bent verantwoordelijk voor het gebruikersbeheer en de uitgifte van laptops en mobiele telefoons aan medewerkers, en de daarbij behorende administratie. Daarnaast werk je mee aan en begeleid je zowel alleen als met je collega’s diverse projecten die de helpdesk toegewezen krijgt. Je richt zelf werkplekken in of verhuist deze.

Werkzaamheden als helpdeskmedewerker:

  • Je fungeert als vraagbaak en aanspreekpunt voor collega’s van de organisatie;
  • Je ondersteunt en begeleidt gebruikers van ICT-middelen, zoals telefoon, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur;
  • Je vervolmaakt onze handleidingen en procedures en je signaleert terugkomende problemen;
  • Je handelt aanvragen af voor de inrichting van werkplekken en overige hulpmiddelen, je zorgt voor de uitlevering van PC’s, mobiele telefoons en overige materialen en voor de instructie daarvan aan de gebruiker;
  • Je maakt gebruikersaccounts aan en kent applicaties toe;
  • Je zorgt voor de administratie van configuratie items (hard- software, randapparatuur en telefonie);
  • Je neemt de melding aan, registreert deze en bewaakt alle meldingen;
  • Je lost zelfstandig de gemelde incidenten op. Dat doe je meestal vanaf je werkplek en soms op locatie. Maar altijd op de binnen de afgesproken termijn;
  • Kortom, je bent het visitekaartje van het team en zorgt ervoor dat de medewerkers van de organisatie goed hun werk kunnen doen.  

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Je bent bereid tot uitvoering van ICT werkzaamheden en je bent bereikbaar buiten de normale diensturen;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als helpdeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar;
4. Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling in de afgelopen 3 jaar;
5. Aantoonbare werkervaring met ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners