HR Business Connector a.i. #KRTZ7502463 | KROOTZ Interim & ZZP

HR Business Connector a.i. #KRTZ7502463

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 oktober 2021
Reageren tot 14 oktober 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 mei 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Gas | Energie | Water
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als HR- Business Connector ben jij op strategisch niveau verantwoordelijk voor HR- vraagstukken vanuit de business. Je bent lid van de strategische MT’s van jouw Business Unit en werkt samen aan het realiseren van een nieuwe ne veranderende organisatie. Jij bent tevens de schakel tussen de business en HR: je bent HR-ambassadeur in de Business en ambassadeur van de Business binnen HR.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
 

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van de directie en het hoger management bij HR-vraagstukken op strategisch en tactisch niveau.
  • Je bent sparringpartner op grote nieuwe HR-gerelateerde ontwikkelingen voor de business, ook wel de “changing-activiteiten” genoemd.
  • Je levert een bijdrage aan de business jaarplancyclus, waarbij je de toegevoegde waarde van HR onderschrijft in het realiseren van de doelstellingen.
  • Zorg dragen voor een business vertegenwoordiging bij HR-projecten en het zelf vervullen daarvan.
  • Het toelichten van en uitdagen op HR-strategische speerpunten, standpunten, beleid en de HR-kalender en je bent verantwoordelijk voor het identificeren, inventariseren en analyseren van de businesswensen binnen jouw aandachtsgebied.
  • Vertalen van business wensen naar de HR-behoefte en bewaken en signaleren van de integraliteit, effectiviteit en kwaliteit t.a.v. van HR-interventies binnen je aandachtsgebied.
  • Het opzoeken van de samenwerking met andere HR-professionals

Een goed team. Daar hoor je bij.
Direct vanaf dag 1 ga je werken bij de afdeling HRM. Het hele HR-team bestaat uit 50+ collega’s. Je werkt voor de helft van de tijd vanuit (thuis dan wel Rotterdam, Blaak) en de andere helft vanuit Zeeland (Goes).  

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
 

  • Afgeronde WO-opleiding en minimaal vijf jaarwerkervaring in een  stevige HR Business Partner rol, een managementrol of een combinatie hiervan.
  • Tactisch of strategisch goed onderlegd en een bewezen trackrecord op senior niveau, waarbij je hebt geschakeld op o.a. de RvB, MT en directie niveau.
  • Ervaring met grote verandertrajecten en organisatieontwikkeling.
  • Fact based advisering op basis van HR-analytics.

Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 27 okt 2021    Expertise: Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 okt 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Heerlen    Uiterste reactiedatum: 28 okt 2021    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 1 nov 2021    Expertise: Financieel adviseur

Onze partners