Financieel administratief medewerker #KRTZ1958289

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 25 maart 2021
Reageren tot 28 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, MBO-4
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 per maand
Branche Gas | Energie | Water, Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zoeken iemand voor 24 tot 32 uur voor de komende 3 tot 4 maanden. De bulk komt binnen tussen nu en eind mei. Tot en met juni zijn ze er dus wel mee bezig. En als iemand hier hele dagen mee aan de gang is, dan komt er snel schot in de zaak. In het begin zal het dus eerder 32 uur zijn en na verloop van de tijd zal 24 uur mogelijk al voldoende zijn.

Inwerken vindt plaats op kantoor, daarna kan het prima thuis gedaan worden. Wel met een controle slag met hoeveel facturen er dagelijks verwerkt worden. En het is niet altijd in aantallen aan te geven hoeveel werk verzet is, maar dan is er in ieder geval wel zicht op wat er gebeurd.
 

Wat ga je doen?

  • Telefonisch en per mail contact opnemen met de gemeentes of overkoepelende partijen om taxatieverslagen op te vragen, excel bestanden die de facturen ondersteunen op te vragen.
  • Notities verwerken bij boekingsvoorstellen
  • Veel data entry, boekingen van facturen. Ervaring met computers werken is een must.
    • IFS is het systeem waarin de boekingen gebeuren. Dus als men al een beetje bekendheid heeft met IFS zou dat mooi meegenomen zijn. Het is geen must.
    • Administratief verwerken van overeenkomsten.
  • Het gereedmaken en controleren van overzichten met herstelacties voor het Kadaster
  • Ondersteunen bij het opstellen van bezwaarschriften. 

Functie eisen:

  • Inzicht in cijfers is nodig voor deze functie
  • Accuraat
  • Mondig persoon, aan de bel durven trekken als het niet gaat of bij twijfel. Liever een vraag twee keer gesteld, dan helemaal niet.
  • We zoeken een self-starter
  • Ervaring met Excel en de meest belangrijkste functies kennen 
  • Ervaring met Sharepoint, bestaande bestanden uitchecken, aanvullen en weer inchecken.
  • Ervaring met bezwaarschriften opstellen
  • MBO diploma, met 3 jaar werkervaring met enige ervaring op een financiele afdeling en financiele rapportages.

Bij inhuur of indiensttreding wordt standaard een pre employment screening uitgevoerd. Een VOG is hier onderdeel van.

Aanvullende informatie:

  • Momenteel wordt er bij deze klant thuis gewerkt en worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd.
  • Het betreft hier een opdracht die enkel op payroll basis kan worden uitgevoerd.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners