Administratief Medewerker Sociaal Domein (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ7189052

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 december 2023
Reageren tot 31 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 27 april 2024
Aantal uur 28 uur
Soort contract Payroll contract
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief Medewerker Sociaal Domein (28 uur) 

Locatie: Eindhoven
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 1 januari 2024 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een Administratief Medewerker (28u per week)

Als Administratief Medewerker heb je een afwisselend takenpakket ter ondersteuning van het werkgelegenheidsteam bestaande uit 20 collega’s. Binnen het team differentiëren we 2 expertises, Accountmanagers Werkgeversdienstverlening en Specialisten Social Return. We zijn op zoek naar een collega die werk ziet en proactief zaken oppakt. Je dagelijkse taken omvatten:

  • Administratieve en secretariële taken ter ondersteuning van de teamleiders, accountmanagers en specialisten;
  • Beheren van functionele mailboxen;
  • Accurate vastlegging gegevens werkzoekenden en werkgevers;
  • Opmaken van beschikkingen zoals werkstages en de werkcheque;
  • Beheer vacaturewebsite en activiteitenkalender, plaatsen van vacatures;
  • Je draagt bij aan de onboarding van nieuwe collega’s;
  • Maandelijks aanleveren van data voor managementrapportages;
  • Actief meedenken in verbeteringen van werkprocessen t.b.v. de administratie;
  • Je stelt de agenda’s op voor de afdelingsoverleggen, zit deze voor en werkt de notulen uit;
  • Ondersteuning bij (netwerk) events, projecten, banenmarken, etc;

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)
  • Organisatorische vaardigheden (taakbeheer, efficiënt en effectief)
  • Stressbestendig (kalm en professioneel bij uitdagende situaties)
  • Teamspeler (samenwerken aan gezamenlijk doel)
  • Kennis van sociaal domein en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt
  • Hands-on mentaliteit. Zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid
  • MBO 4 werk- en denkniveau (administratief/financieel niveau)

Thuiswerken geniet niet de voorkeur maar gaat altijd in overleg met de manager..

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners