Werkplekbeheerder #KRTZ988178 | KROOTZ Interim & ZZP

Werkplekbeheerder #KRTZ988178

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 februari 2022
Reageren tot 17 februari 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum 15 mei 2022
Eind datum 30 november 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, WO
Salaris 3300 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdrachtbeschrijving:

Primair lever je als werkplekbeheerder een bijdrage in het oplossen van werkplek gerelateerde ICT incidenten en verzoeken. De ICT incidenten en verzoeken betreffen:

  • geautomatiseerde hulpmiddelen op de werkplekken (telefoon, desktop, monitor, laptop, toetsenbord, muis, cardreader, etc,);
  • verhuizingen van deze hulpmiddelen;
  • storingen m.b.t printers, scanners en multifunctionals.

Als werkplekbeheerder heb je dagelijks veel direct contact met onze eindgebruikers en ben je daardoor automatisch het gezicht van de IT afdeling. Wij zijn dan ook op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte en ervaren werkplekbeheerder die ook binnen afzienbare tijd zich een ferme positie binnen het bestaande team weet te verwerven. In die positie ben je in staat om je nieuwe (logistieke) ideeen aan te dragen en vervolg te geven. Als werkplekbeheerder heb je ook een verantwoordelijkheid in de juiste registratie van ICT-componenten in de CMDB. Tenslotte bewaakt en verwerkt de werkplekbeheerder de voortgang van de openstaande meldingen en koppelt resultaten terug aan de eindgebruiker.

Achtergrond opdracht:

Werkplekbeheer maakt onderdeel uit van de afdeling Service Beheer binnen de IT adfeling. Werkplekbeheer is verantwoordelijk voor IT-gerelateerde zaken die betrekking hebben op de werkplek van onze eindgebruikers. Het plaatsen, vervangen en repareren van desktops, laptops, printers en andere randapparatuur zijn de voornaamste taken van Werkplekbeheer.

Het team werkt op dit moment aan een verdere optimalisatie van hun dagelijkse taken, zoals incidentafhandeling door de inzet van diverse hulpmiddelen, verbetering van de logistiek, de inrichting van een kennisbank, het verder optimaliseren van processen en het standaardiseren van het dienstenpakket.

Eisen

  • MBO werk en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring
  • Ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring met Service Delivery
  • Uitgebreide kennis op het gebied van desktops, laptops en randapparatuur
  • Kennis van Linux is een pré
  • Ervaring met incidentmanagement
  • Ervaring met configuration Management
  • Ervaring met 1e-lijns support
  • Uitgebreide kennis op het gebied van desktops, laptops en randapparatuur
  • Minimaal in het bezit van een rijbewijs B

Wensen

  • Zelfstandigheid , servicegerichte en pro actieve instelling, communicatief vaardig. Betrokkenheid. Teamplayer
  • Ervaring in het kunnen onderhouden van contacten met externe partijen/leveranciers en kennis van het gebruik van servicemanagement pakketten
  • Je bent analytisch onderlegd
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 30 mei 2022    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 18 mei 2022    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 22 mei 2022    Expertise: Teamleider, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), Management (HRM), Overig (HRM), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2022    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Sociaal Domein), Overig (Communicatie)

Onze partners