(tijdelijke) medior HRM Medewerker #KRTZ4282651

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 maart 2022
Reageren tot 8 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 13 maart 2023
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bouw | Vastgoed
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wij zijn op zoek naar een tijdelijke medior HR Medewerker:

Jij bent verantwoordelijk voor het van A tot Z oplossen van HR-vragen en problemen van de interne klant. Klanten nemen contact met jou op per mail of telefoon. Door te luisteren naar de behoeften van klanten probeer jij hen zo goed mogelijk te helpen met hun vragen en/of problemen en probeer jij hun verwachtingen te overtreffen. Daarnaast neem jij het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom voor je rekening. Zo zorg jij er bijvoorbeeld voor dat alles administratief is geregeld als er een nieuwe medewerker in dienst komt en verwerk je aanpassingen in het salaris. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor kwaliteitsbewaking en beleidscontrole. Durf jij het aan om net dat stapje extra te zetten en daardoor bij jouw collega’s een echte ‘WOW’- ervaring te creëren.

Wij zoeken: een proactieve HR Medewerker bij wie continu verbeteren in het bloed zit.

Je bent een proactieve HR Medewerker die er van nature op gericht is om processen continu te verbeteren. Je kunt uitstekend samenwerken in een team. Je kunt goed omgaan met feedback, je bent klantgericht, resultaatgericht en het continu verbeteren van processen is voor jou een gewoonte. Je bent zelfverantwoordelijk voor de inrichting van de procesverbetering. Maar boven alles ben je iemand die begrijpt wat de behoefte van de klant is, die gericht is op het proactief en doorlopend verbeteren van de dienstverlening aan deze klanten. Hierin is ‘keten denken’ van groot belang. Het is belangrijk te begrijpen hoe jouw eigen bijdrage een bijdrage levert aan het grotere geheel

Eisen:

  • Je beschikt bij voorkeur over HBO werk- en denkniveau en heb je 2 tot 5 jaren relevante werkervaring;
  • Ervaring met het werken met verschillende cao’s. Hierbij hoort een goed analytisch vermogen en oplossingsgerichte werkwijze;
  • Je beschikt over kennis van Excel;
  • Je bent in staat om concrete doelen te stellen, werkt samen en neemt verantwoordelijkheid voor je resultaten;
  • Je hebt oprechte interesse om processen te optimaliseren (Lean), streeft hierbij naar eenvoud en communiceert helder & concreet;
  • Ben je in staat om je werkprocessen daar waar nodig snel eigen te maken;
  • Heb je affiniteit met (HR-)processen en met HR producten;
  • Bent bekend met zelforganiserende teams en Operationeel Management
  • Kun je zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren en neem je altijd je verantwoordelijkheid;
  • Ben je communicatief vaardig, leergierig en heb je een flexibele werkhouding.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners