Tijdelijke HR medewerker (personeelsadministratie) #KRTZ5826247 | KROOTZ Interim & ZZP

Tijdelijke HR medewerker (personeelsadministratie) #KRTZ5826247

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 november 2021
Reageren tot 14 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 mei 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wil jij werken in een organisatie waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap? Misschien ben jij wel de collega die wij zoeken!

Team P&O
Samen met 13 enthousiaste collega’s maak je deel uit van team P&O. We werken actief samen om de ambities van de organisatie te realiseren. Dit doen we door dienstverlenend te handelen en dus ook af en toe ‘nee’ te zeggen. We zijn betrokken bij elkaar én bij het werk. Overleggen en afstemmen is belangrijk en er is voldoende ruimte om je eigen werk vorm te geven. Successen vieren we op gepaste wijze!

Wat ga je doen?
Als HR-medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor de P&O-adviseurs, het management en de medewerkers waar het gaat om de uitvoering van verzuim. Op dit gebied ben je een expert! Je bent verantwoordelijk voor de volledige procesbewaking van de Wet Verbetering Poortwachter. Je beheert de agenda van de bedrijfsarts, organiseert individuele SMT’s en bespreekt langdurig en frequent verzuim met de teammanagers. Daarnaast regel je interventies en adviseert over re-integratie. Bij dreigend langdurig verzuim maak jij dossieranalyses en bedenkt oplossingen bij complexe re-integratietrajecten. Naast de gesprekken voer je diverse activiteiten en procedures uit in het e-HRM systeem.
Je werkt samen met je collega HR- medewerker en ondersteunt haar, indien nodig, op het terrein van personeelsadministratie. Jij houdt de regie op deze P&O processen en begeleidt het management daarin. Daarnaast ondersteun je de adviseurs in de uitvoering van het Arbobeleid.

Kortom, het is een afwisselende baan waarbij je:

  • adviezen en terugkoppelingen van de bedrijfsarts naar medewerkers en teammanagers afhandelt
  • medewerkers helpt met het indienen van een WIA aanvraag
  • contact onderhoudt met UWV, arbeidsdeskundigen en anderen
  • signaleringen uit het e-HRM systeem volgt en tijdig communiceert naar het management
  • bijdraagt aan de uitvoering van het Arbobeleid en verbetervoorstellen doet vanuit jouw expertise
  • ondersteunt bij administratieve werkzaamheden binnen het team P&O

Eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Gespecialiseerde opleiding op het gebied van verzuim
  • Up- to-date kennis van wet- en regelgeving (Poortwachter) en sociale wetgeving
  • Ervaring als personeelsconsulent/HR medewerker
  • Kennis van en ervaring met e-HRM systemen bij voorkeur met Youforce
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Ruime ervaring (minimaal 3 jaar) met het begeleiden van verzuimprocessen
  • Gesprekken vinden plaast op donderdag 18 november tussen 10.00 en 12.00 uur

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: den-haag    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2022    Expertise: Data analist, Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Secretarieel), Overig (Administratief), Overig (Financieel)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2800    Expertise: Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners