tijdelijk Medewerker Frontoffice (Sociaal Domein) #KRTZ9243088

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 april 2023
Reageren tot 20 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zevenaar
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 28 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker Frontoffice (28 uur) 

Locatie: omgeving Zevenaar
Startdatum:  1 mei 2023
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28 uur 
ZZP mogelijk: Nee

Sluitingsdatum: 21 april 2023 om 16:00 uur

De Frontoffice is het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen gerelateerd aan de Wet Maatschappelijke Ondersteuning en de Jeugdwet. De FO is bereikbaar via telefoon en per mail.

Als medewerker van de FO bestaan je werkzaamheden uit:

  • Het beantwoorden van (hoofdzakelijk telefonisch) binnenkomende vragen
  • Bepalen of de binnengekomen vraag “thuishoort” bij het Sociaal Team en anders mensen doorverwijzen naar andere partijen zoals voorliggend veld of de zorgverzekeraar
  • Als de vraag wel voor het Sociaal Team is, het aanmaken van een melding in ons automatiseringssysteem X-Works

De vragen hebben een breed scala: hulpmiddelen, woningaanpassing, huishoudelijke ondersteuning, dagbesteding, financiële ondersteuning, verhuisindicaties, vervoerspassen, vroeghulp, opvoedingsvragen, huiselijk geweld, veiligheidszaken, enz.

We zoeken iemand met aantoonbare enkele jaren relevante ervaring als medewerker van een frontoffice binnen dit deel van het sociale domein. Inhoudelijk kennis en ervaring van de WMO en/of Jeugdwet is een voorwaarde, ervaring met telefonische gespreksvoering en het aanmaken van meldingen is een pré.

De duur van de opdracht is 6 maanden, start per 1 mei/1 juni. We zoeken iemand die 5 ochtenden (in totaal 28 uur) in de week beschikbaar is.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Werkervaring met frontoffice werkzaamheden binnen het sociaal domein specifiek WMO en/of Jeugdwet
    • Specifieke kennis van en ervaring met WMO
    • Specifieke kennis van en ervaring met Jeugdwet
    • Specifieke kennis van en ervaring met werkzaamheden bij een gemeentelijke Frontoffice Sociaal Domein

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners