(tijdelijk) ICT Servicedeskmedewerker #KRTZ4341095

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 maart 2022
Reageren tot 15 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Veenendaal
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht:

Opdracht: (tijdelijk) ICT Servicedeskmedewerker

Locatie: Veenendaal
Startdatum: 01 apr 2022
Einddatum: 30 sept 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja
Tarief: maximaal 35 euro

De Servicedeskmedewerker zal werkzaam zijn binnen het Team Informatisering en Automatisering (I&A). Het team I&A is verantwoordelijk voor informatiemanagement en het beheer van de ICT- omgevingen voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken.  Je werkt in teamverband aan het afhandelen en oplossen van ICT meldingen en het uitgeven van devices. De meldingen kunnen vragen, aanvragen (voor bijvoorbeeld devices), incidenten of wijzigingsverzoeken bevatten. De meldingen komen binnen via telefoon, e-mail of de Self Service Portal en worden vastgelegd in TOPdesk. De eerstelijns  meldingen worden afgehandeld  door de Servicedesk, zoals:

– Aanmaken accounts in AD en andere applicaties;
– Oplossen problemen met wachtwoorden;
– Oplossen problemen met applicaties;
– Uitleveren mobiele telefoons, laptops en tablets;
– Afvoeren van devices;
– Analyseren en oplossen van problemen met devices;
– Doorzetten meldingen naar 2e en 3e lijn;
– Ondersteunen gebruikers telefonie.

Eisen:

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van ICT;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 4 jaar als Servicedeskmedewerker;
3. Aantoonbare werkervaring met werkplekbeheer;
4. Aantoonbare kennis van Windows 10, WMware Horizon, SCCM en Active directory;
5. Aantoonbare kennis van hardware: Thinclients, Laptops, printers, vaste computers en mobiele telefoons, Ipads;
6. Beschikbaar per 1 april 2022, voor minimaal 36 uur per week;
7. Bereid deel te nemen aan een consignatiedienst (17:00 – 22:00 uur werkdagen);
8. Aantoonbare kennis van – en werkervaring met Office 365, MS Teams;
9. Aantoonbare werkervaring met TOPdesk als IT Servicemanagement systeem;
10. In het bezit van ITIL foundation versie 3 (wens);
11. Aantoonbare werkervaring in een lokale overheidsorganisatie of gemeente.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Directeur, Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners