Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Deze aanvraag leent zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden. Gezien de de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA. ZZP kan wel omgezet worden in payroll, vraag naar de mogelijkheden. Neem contact met ons op!
Wij zoeken een enthousiaste medewerker voor onze ICT servicedesk. Het gaat om een periode van 3 maanden met optie tot verlenging. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die aan het begin staat van zijn/haar IT carrière.
Opleidingsniveau minimaal MBO in een IT richting.
De werkzaamheden bestaan uit het telefonisch aannemen van ICT incidenten van onze eindgebruikers, en het oplossen van veel voorkomende storingen.
Eisen:
– Per direct beschikbaar (in ieder geval per 1/4)
– Ten minste een MBO opleiding afgerond in een IT richting.
– Representatief
– Oplossingsgericht en meedenkend met de klant
– Goede communicatie skills. (verbaal, non verbaal, ABN)
– Leergierig
– Brede IT kennis
– Kennis en ervaring met Windows 10 en Office 365
– Ervaring met een ticket registratiesysteem Topdesk
– Flexibel in werktijden
– Goed, snel en secuur in het oplossen van incidenten, en correct beantwoorden van telefonische of rechtstreekse vragen.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.