Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht:
Opdracht: Technisch Officemanager / Support Ondersteuner Telecom / IT
Locatie: regio Zwolle / thuis
Startdatum: z.s.m.
Duur: 01 nov 2022
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 32 uur
ZZP mogelijk: ja
Reageren voor 12 april, 09.00u.
Projectomschrijving
De afdeling Informatievoorziening is richtinggevend op het gebied van informatievoorziening, fungeert als waterschap brede informatiedienst en levert de benodigde ICT. De afdeling heeft een proactieve instelling om tijdig te kunnen inspelen op ontwikkeling en technologieën op het tempo van verandering.
Werkzaamheden:
Met een hands-on instelling richt jij je op telecom verbindingen, vaste en mobiele telefonie, softwarecontracten en printercontracten. Je bent de spil tussen de leverancier en de wensen van gebruikers. Je bespreekt met leveranciers knelpunten en zoekt gezamenlijk naar oplossingen.
Taken hierbij zijn dat je o.a.
- Administratie voert en telecom leveranciers informeert over nieuwe en vervallen abonnementen.
- Contactpersoon bent voor verstoringen van vaste, mobiele telefonie, WAN en GDPS netwerk (IoT)
- Contacten onderhoudt met de ICT Helpdesk voor telefonie zaken
- Contacten onderhoudt met leveranciers en het systeembeheer voor licentiebeheer en WAN storingenÂ
- Overleg hebt met Vodafone omzetting data Telefoniecentrale Stams
- Aanspraakpunt bent richting Vodafone, externe adviseur en interne MS teams applicatiegroepÂ
- Testen coördineert, en begeleiding en instructie richting telefonistes bij aanpassingen door Vodafone regelt
- Aanbesteden beheert v.w.b. VM ware licenties (offerte vragen, vergelijken en keuze maken)
- Aanvragen voor glasvezel en update verbindingen beheert
- Spilfunctie bent bij proof of concept voor alternatieve verbindingen met één van de locaties.Â
- Oude telefooncentrale laten demonteren en buiten gebruik laat stellen
- Simkaarten beheert i.v.m. het vervangingsprogramma’s en nieuwe collega’s
Â
Gevraagde werkervaring:
- HBO werk- en denkniveau door relevante opleiding en ervaringÂ
- Je bent een echte teamplayer;
- Je houdt van aanpakken en bent stressbestendig. Â
- Een positieve houding bij het leveren van support;
- Vaardigheid in werken met serviceconcepten;
- Vaardigheid in het communiceren met gebruikers, leveranciers en systeembeheerders.
Â
Competenties:
- Overtuigingskracht,Â
- resultaatgericht,Â
- klantvriendelijkheidÂ
- en communicatie via verbinding.