Systeembeheerder #KRTZ4219100

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 september 2022
Reageren tot 18 september 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 maart 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4, HBO
Branche Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuuropdracht: Senior Systeembeheerder

 

Wij van ICT services zorgen voor een optimale ICT-dienstverlening. Wij werken daarbij nauw samen met partners en zijn wendbaar zodat wij de klant ontzorgen. Jij gaat deel uit maken van een team dat innovatieve technologieën en business samenbrengt zodat onze organisatie future fit blijft.

Het team ICT services op zoek naar een bevlogen en enthousiaste beheerder die het werkveld van systeembeheer komt versterken.
 
Naast het beheer van onze complexe ICT-infrastructuur betekent dit onder meer het inrichten en monitoren van de ICT-systemen. Je zorgt voor de operationele beschikbaarheid van de informatie systemen. Daarnaast ben je projectmatig betrokken bij vraagstukken die betrekking hebben op monitoring, logging, administratie, deployment en security.
 
Je belangrijkste taken zijn:   

  • Dagelijks beheer, het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
  • Je richt gestandaardiseerde beheertooling in en onderhoudt deze;
  • Aan de hand van door architecten opgestelde ontwerpen richt je systemen in;
  • Je rapporteert over beschikbaarheid en uitgevoerde changes;
  • Monitoring en borging van security aspecten;
  • Participeren in projecten en uitvoeren van (technische) ICT projectactiviteiten;
  • Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de continuïteit van het beheer gewaarborgd is;
  • Van de infrastructurele standaarden blijf je op de hoogte en je doet proactief voorstellen ter verbetering van het technisch beheer;
  • Binnen het eigen vakgebied ben je in staat adviserend op te treden bij incidenten, problemen, changes en projecten;

Gevraagde ervaring

  • Een MBO / HBO werk en denk niveau op het gebied van Information Technology
  • je hebt minimaal 8 jaar ervaring als systeembeheerder in een complexe IT omgeving;
  • Je hebt ruime kennis en praktijkervaring met het (operationeel) technisch serverbeheer en ITIL processen;
  • Je hebt ervaring met het afhandelen van meldingen en wijzigingen via Topdesk;
  • Producten als Windows server 2019, SCCM, VMM, Office365, Azure, Powershell, HPE servers, Citrix en MS Hyper-V zijn je bekend;
  • Daarnaast beschik je over een goede kennis van de werking van de diverse netwerk protocollen en netwerksecurity;
  • Je bent in het bezit van een actueel Azure certificaat;
  • In houding en gedrag ben je een echte professional. Je bent communicatief sterk, resultaatgericht, enthousiast, stressbestendig, zelfstandig en bereid je kennis en ervaring met anderen te delen;
  • Verder ben je pro-actief en oplossingsgericht en je communiceert soepel.

Extra informatie

Je beschikt over minimaal 2 referenties 

Voor aanvang van deze opdracht zal een screening (VOG) plaatsvinden.

 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners