Support Officer (technische omgeving) #KRTZ628387 | KROOTZ Interim & ZZP

Support Officer (technische omgeving) #KRTZ628387

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 21 mei 2021
Reageren tot 26 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
ZZP tarief € 62 per uur
Verlenging Nee

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

In deze zelfstandige functie houd jij je bezig met het ondersteunen van de Installatieverantwoordelijken op het gebied van administratie, procedure, proces en standaardisatie. De Installatieverantwoordelijken waarborgen de leveringszekerheid en de veiligheid.

Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
• Beheren en monitoren van de aanwijzingen- en sleuteladministratie
• Beheren en monitoren van de processen, procedures en werkinstructies
• Signaleert, analyseert en rapporteert over afwijkingen in prognoses
• Faciliteren Kaderdocument Elektrische Bedrijfsvoering (KEB) commissie (bijv. agenda, faciliteiten, notulen etc.)
• Opstellen IV-nieuwsbrief “InVormatief” en zorgdragen voor tijdige publicatie en verspreiding
• Onderhouden van contacten met interne – en externe stakeholders
• Beheren en registreren van gegevens die voortvloeien uit de werkzaamheden van de Installatieverantwoordelijken
• Beheren van verschillende SharePoint-sites. Alert zijn op verbetermogelijkheden ten aanzien van het efficiënt uitvoeren van de werkzaamheden.
• Je levert een actieve bijdrage aan een veilige werkomgeving voor jezelf, je collega’s en leveranciers.

Vereisten:
• Je hebt WO werk- en denkniveau bij voorkeur aangevuld met 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• Je hebt affiniteit met een technische omgeving en begrippen;
• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift;
• Veel gevoel met software programma’s als SharePoint, Excel en IFS.

Competenties:
• Je bent een planner en organisator, je werkt zorgvuldig en klant- én resultaatgericht;
• Je bent een verbinder, in staat om te motiveren en structuur aan te brengen;
• Je werkt graag in een dynamische omgeving en bent stressbestendig;
• Je bent loyaal, flexibel, integer en professioneel.

Overig:
• Momenteel wordt er bij deze klant thuis gewerkt en worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd;
• Standplaats voor deze functie is Arnhem;
• Max reisafstand vanaf Arnhem 1 uur.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners