Supply Planner – FMCG #KRTZ177555

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 juni 2021
Reageren tot 2 juni 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Maarssen
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche FMCG
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De supply planner is operationeel verantwoordelijk voor het supply plan van een van onze fabrieken.
De belangrijkste verantwoordelijkheid van de supply planner is het managen van de 16 weken capaciteit outlook van de fabriek versus de demand outlook. De voorraad beschikbaarheid moet gerealiseerd worden door plant efficiency te balanceren met de voorraad doelstellingen.
De rol vereist een nauwe samenwerking met de demand planners, inventory planners, productie planners, material move planners evenals met het productie team, commercialisation/change managers, supply planning collega’s en category planning team.
Een gedeelte van de product portfolio kan in parallel geproduceerd worden in een van de andere fabrieken in West Europa. Dit vereist nauwkeurige afstemming met de senior supply planners en supply planners van de andere fabrieken.

Verantwoordelijkheden
• Realiseren van de service doelstellingen van de markten door het maken van een 16 weken rollend supply plan, in lijn met voorraad doelstellingen, planning beperkingen in de fabriek en de materiaal beschikbaarheid.
• Managen van de voorraad beschikbaarheid van de BOL portfolio door het dagelijks opvolgen van de voorraad en service situatie, het vaststellen van risico’s en inzetten van mitigerende acties. Effectief communiceren van wijzigingen aan de productie planner en markten via de juiste kanalen.
• Monitoren van de productie aantallen versus de geplande aantallen in het productie plan en het supply plan, geven van feedback en leiden van periodieke review met de fabriek in samenwerking met de productie planner.
• Eigenaar zijn van de 16 weken outlook, tijdig acties nemen om service te verzekeren en het voorbereiden van een maandelijkse supply plan review.
• Managen van capaciteits beperkingen door weergeven van fabrieks capaciteit en uitwerken van scenario’s om bottlenecks op te lossen. Hierbij dient input meegenomen te worden vanuit de markten en de fabriek. Hieronder valt tevens het managen van nieuwe product introducties, vaststellen van condities voor de in-out fasering van producten en het afstemmen van voorbereiding voor seizoen en evenement volume pieken met de markten.
• Verlenen van hands-on support aan de Senior Supply planners en delen van best practices met de andere planners.
• Bijdragen aan de zichtbaarheid van het supply planning team bij de stakeholders.

Qualifications/Requirements
• Master in Supply Chain Management of vergelijkbaar diploma
• 1-2 jaren werkervaring in een supply chain of productie rol, bij voorkeur in de FMCG industrie
• Planning : analytisch, numeriek sterk, besluitvaardig, in staat zijn om te werken in dynamische omgeving, in staat zijn om creatieve oplossingen bedenken voor problemen
• Executie: Focus op customer service, aandacht voor detail, in staat zijn werkzaamheden te prioritiseren, werken onder druk en met uitdagende deadlines
• Operational Excellence – Zorgen dat verbeteringen worden vastgelegd in de werkprocessen
• Zelfstartend, gemotiveerd, in staat zijn te werken met onzekerheid en complexiteit
• Kan werken in virtual team
• Vaardig in Nederlands en Engels
• Voorkeur gaat uit naar een kandidaat die direct beschikbaar is

Overig:
• CV & Motivatie toegespitst op de opdracht, graag in het Nederlands/Engels aanleveren;
• Grootte CV dient maximaal 1500 KB te zijn;
• Momenteel wordt er bij deze klant thuis gewerkt en worden de richtlijnen van het RIVM gevolgd;

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners