Supply Planner – Experienced #KRTZ462261

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 juni 2022
Reageren tot 9 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Hoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior, Medior
Branche Retail
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De belangrijkste focus van de Senior Supply Planner ligt op het zorgen voor optimale voorraadniveaus en beschikbaarheid van de producten op de verkoop en opslaglocaties. Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor de leverancier om te zorgen voor een optimale levering en eventuele leveringsproblemen op te lossen. Je bent in staat om kernproblemen te signaleren en input te leveren om de prestaties van de categorie en/of leverancier continu te verbeteren. Je kent de weg in het bedrijf om alle supply chain-gerelateerde activiteiten volledig af te stemmen op relevante belanghebbenden binnen je categorie/leveranciersdomein.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

Geef input en feedback over dagelijkse prestaties en problemen. Neem deel aan periodieke vergaderingen met belangrijke leveranciers van de categorie en neem de rol van categorieleider en vertegenwoordiger naar aangrenzende afdelingen. Eindverantwoordelijk zijn voor het opstellen van een pre-season tactisch plan voor de goederenstroom (aanvullingsstrategie, allocatiestrategie, monitoring in het seizoen, open-to-buy, seizoensevaluaties, optimalisatie van de goederenstroom, enz.). Verder signaleer je met je ervaring kernproblemen en stel je verbeterplannen op categorie-leveranciersniveau op om de algehele prestaties te optimaliseren. Er zullen kansen zijn om deel te nemen aan projecten en een senior rol in het team te spelen, indien nodig de UPM te vervangen in operationele aangelegenheden. Andere taken zijn het valideren en creëren van inkooporders per DC die door het aanvullingssysteem worden geleverd, en het dagelijks bewaken en onderhouden van KPI’s. Bovendien zal er een vereiste zijn om de leveranciers tijdig en volledig te leveren voor binnenlandse en directe importleveranciers, en om leveringsproblemen dagelijks op te volgen. Ook het dagelijks monitoren van inkomende leveringen in de portal wordt een taak. De categorieleider zijn, betekent dat je communiceert en samenwerkt met je cross-functionele stakeholders zoals inkoop, commercieel en logistiek om (gemeenschappelijke) doelen te bereiken. Promoties moeten worden gecontroleerd om ervoor te zorgen dat promo-items tijdig en volledig beschikbaar zijn, en om contacten met leveranciers te onderhouden om problemen op te volgen en mitigerende maatregelen te nemen om problemen met leveranciers te voorkomen. Je voert administratieve taken uit zoals het bijhouden van logistieke en orderbeheergegevens en het bijhouden van prognoses in het bevoorradingssysteem.

Wie je bent
Je bent zeer georganiseerd, in staat om activiteiten te structureren, afspraken na te komen binnen deadlines en volgens richtlijnen. Je werkt efficiënt en effectief, ook onder tijdsdruk. Je doet voorstellen voor efficiënte en effectieve werkwijzen met zo min mogelijk complexiteit en voert deze uit. Omdat jij de absolute expert in je vakgebied bent, werk je mee aan projecten die verder reiken dan je eigen planningsactiviteiten. Je kunt schakelen van gedetailleerde bedrijfsprocessen naar planningsoverzichten op hoog niveau. Je bent proactief en werkt effectief samen met anderen (bijv. inkoop, logistiek, leveranciers) om gezamenlijke doelen te bereiken.

Je beschikt over:

  • Minimaal Bachelor diploma
  • 5+ jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen retail
  • Engels in spreken en schrijven
  • Uitstekende kennis van Excel
  • Kennis van SAP is een pré
  • Kennis van prognose- en aanvullingssystemen
  • Affiniteit met cijfers en data
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners