Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Project secretaris, Projectmanagement ondersteuning > Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuning > Projectmanagement ondersteuner, Projectmanagement > Projectmedewerker, Projectmanagement > Overig (Projectmanagement), Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht:Â Sr. PMOÂ (36 uur)Â
Locatie: Heerlen
Startdatum: 1 juni 2024
Einddatum: 31 mei 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, alleen op payroll basis
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w
Uiterste reactiedatum: 26 februari 2024Â om 16:00 uur
Als Senior Project Management Officer ondersteun jij de Product Owner, de projectleiders en de overige teamleden om ideeën en concepten via ons innovatieproces te vertalen naar een prototype dat vervolgens in de praktijk kan worden getoetst. Bij een positieve uitkomst wordt het doorontwikkeld en overgedragen. De ene keer is dit een Android app, de andere keer een webapplicatie, database of op maat gemaakte software voor het aansturen van speciale hardware.
In jouw coördinerende functie geef je leiding aan een team, bestaande uit een controller, Scrum master, PMO en communicatiespecialist. Als Lead PMO draag je actief bij aan de optimale samenwerking tussen de verschillende projecten en voorzie je zowel de Product Owner als Product Owners van de projecten van waardevol advies.
Samen met je team zorg je ervoor dat het project naadloos aansluit op de omgeving, terwijl je tegelijkertijd scherp let op de voortgang en het budget op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Taken die onder jouw verantwoordelijkheid vallen:
- het aansturen, coachen en begeleiden van de experts binnen het PMO;
- het oprichten van het PMO en zorg dragen voor de juiste invulling van rollen binnen het PMO;
- zorgen voor alle rapportages naar de Product Owner met het PMO-team;
- de voorbereiding van de agenda voor werkoverleg;
- en, tijdelijk de taken van teamleden overnemen bij afwezigheid of op verzoek.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Een afgeronde diploma op minimaal HBO niveau in de richting bedrijfskunde of bedrijfseconomie.
- In de afgelopen 6 jaar minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring, opgedaan in de rol van PMO.
- Aantoonbaar werkervaring met het inrichten en beheren van een PMO-office.
- Aantoonbaar werkervaring met ERP-systemen.
- Aantoonbaar werkervaring binnen een Scrum/Agile omgeving.
- Aanvullende trainingen/cursussen die bijdragen aan het beschikken over de betreffende deskundigheid.
- Aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in een innovatie-omgeving waar prototyping en het ontwikkelen van MVP’s plaatsvindt en/of hebt werkzaamheden uitgevoerd voor innovatieprojecten.
- Scrummaster PSM 1 gecertificeerd is een pré.
- Aantoonbare werkervaring binnen de overheid.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.