Sr. HR Backoffice medewerker (tijdelijk) – Rotterdam #KRTZ2993838

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 december 2023
Reageren tot 25 december 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 februari 2025
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Sr. HR Backoffice medewerker (32 – 36 uur) 

Locatie: Rotterdam
Startdatum: 1 maart 2024
Einddatum: 28 februari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, alleen op payroll basis
Projectdetachering: Ja, indicatie salaris obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 26 december 2023 om 16:00 uur

Als Senior Backofficemedewerker ligt jouw focus op de processen ten aanzien van instroom van inhuur medewerkers. De Inhuurdesk bevindt zich midden in een professionaliseringsslag. De nadruk ligt vooral op het efficiënter en effectiever inrichten van bestaande processen en het inrichten van nieuwe processen. Waar nodig haak jij aan bij overleggen en projecten (zowel binnen de eigen afdeling als hierbuiten) voor inhoudelijke inbreng: met jouw vakinhoudelijke kennis en ervaring speel je een belangrijke rol. Waar jij mogelijkheden tot verbetering ziet, doe je hier een voorstel voor.  

Ook ben je operationeel aanspreekpunt voor audits en de vragen die hieruit voortvloeien en voor applicaties in relatie tot de Inhuurdesk. Dat betekent dat je veel bezig bent met het zoeken en onderhouden van contacten en ook deel uitmaakt van diverse schakelnetwerken. Ook neem je actief deel aan netwerkoverleggen.

  • Verzorg en verwerk je, al dan niet in samenwerking met jouw collega’s van de clusters, rapportages m.b.t. instroom externe inhuur;
  • Stel je, in samenwerking met de procesbegeleider externe inhuur, werkinstructies op voor de werkprocessen binnen de backoffice;
  • Ondersteun je bij projecten op het gebied van externe inhuur;
  • Controleer je de uitvoering van het vastgestelde inhuurbeleid;
  • Heb je continue oog voor procesoptimalisatie (waarom doen we wat we doen en kan dit beter?)
  • Begeleid je medewerkers daar waar nodig.

Naast bovenstaande werk je ook mee in alle dagelijkse processen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inhurende manager en begeleid hem/haar in het inhuurproces. Je neemt nieuwe aanvragen/verzoeken in behandeling en verwerkt deze in diverse systemen. Je verzorgt de juiste informatie voor de Recruiter, zodat zij de werving en advisering verder kunnen oppakken.

Je bent dus betrokken bij alle processtappen, vanaf het moment dat de inhurende manager een inhuuraanvraag indient tot en met de onboarding van de medewerker. Een belangrijke rol want zonder jou kan de medewerker niet starten.

Bij dit alles werk je cluster overstijgend. Je bekijkt beide processen voordat je overgaat tot procesoptimalisatie en weet hierbij een nauwe samenwerking te creëren met collega’s van beide clusters.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Minimaal een afgeronde MBO-4/HBO opleiding.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren en verbeteren van administratieve HR-processen binnen een grote (politiek gevoelige) organisatie met minimaal 1000 medewerkers.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare projectervaring.
  • Aantoonbare werkervaring met Excel.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren en verbeteren van administratieve processen op het gebied van instroom van externe medewerkers (inhuur) waarbij je tevens contact had met leveranciers.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het schrijven van werkinstructies voor diverse werkprocessen.
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van collega's.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 uur per week.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Scrum master ICT
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: HRM medewerker, Overig (HRM)
Locatie: Dordrecht    Uiterste reactiedatum: 2 mei 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 15 mei 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners