Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuuropdracht / Tijdelijke opdracht / zzp
Functie/Opdracht:Â Servicedeskmedewerker (MBO)
Locatie:Â Regio Veenendaal
Startdatum:Â z.s.m.
Einddatum: 1-7-2023
Optie op verlenging:Â Ja, 18 maanden
Uren per week: 36Â uur per week
Uiterlijk reageren voor:Â 5 jan 2023 – 14.00 uur
Selectiegesprekken zijn op:Â 12 jan, 09.00 tot 12.00
Â
Opdracht
In een snel ontwikkelende omgeving van het lokaal bestuur waarbij de gemeente steeds meer taken krijgt toegewezen, is het belangrijk dat de informatievoorziening optimale ondersteuning biedt bij de veranderende werkprocessen. Dienstverlening op een veilige en efficiënte wijze staan daarbij voorop. Dit vraagt om goede aansluiting tussen de interne en externe ontwikkelingen bij de verschillende domeinen binnen de gemeente en de ICT-dienstverlening. Binnen de gemeente onderkennen we drie belangrijke domeinen: Bedrijfsvoering, Sociaal domein en Fysiek domein. De werkprocessen worden ondersteund door een veelheid aan applicaties. Binnen de gemeente is voor de ondersteuning van de primaire processen grotendeels gekozen voor de applicatiesuite van Centric. Daarnaast is er een breed applicatielandschap voor de ondersteuning van de gemeentelijke werkprocessen.
Het informatiemanagement, beheer van infrastructuur en applicatielandschap wordt uitgevoerd door team Informatisering en Automatisering (I&A) een team van circa 40 medewerkers. Binnen Team I&A is de Servicedesk het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers voor het melden van verstoringen en wijzigingsverzoeken en het aanvragen van IT middelen.
De Servicedeskmedewerker zal werkzaam zijn binnen het Team Informatisering en Automatisering (I&A). Het team I&A is verantwoordelijk voor informatiemanagement en het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Naast de eigen gemeente verleent de gemeente ook ICT diensten aan 4 regiogemeenten waarbij er regelmatig werkplekbeheer-werkzaamheden op locatie moeten worden uitgevoerd. Daarnaast is er mogelijkheid om thuis te werken. Het team wordt aangestuurd door de teamleider I&A en bestaat uit ongeveer 40 medewerkers. Je werkt in teamverband aan het afhandelen en oplossen van ICT meldingen. De meldingen kunnen vragen, aanvragen (voor bijvoorbeeld devices), incidenten of wijzigingsverzoeken bevatten. De meldingen komen binnen via telefoon, e-mail of de Self Service Portal en worden vastgelegd in TOPdesk. De eerstelijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals:
- Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
- Oplossen problemen met wachtwoorden
- Oplossen problemen met applicaties
- Uitleveren beheerde mobiele telefoons, laptops en tablets
- Afvoeren devices
- Analyseren en oplossen problemen met devices
- Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
- Ondersteunen gebruikers telefonie
Â
Ervaringseisen
1. Minimaal een relevante MBO opleiding (ICT beheer)
2. Minimaal 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker in de afgelopen 4 jaar
3. Ervaring met werkplekbeheer
4. Ervaring met het werken met een IT Servicemanagement systeem
5. Kennis van Windows 11, Windows 10, VMware Horizon, SCCM, Active directory, VPN
6. Kennis van Microsoft Intune (Mobile Device Management)
7. Kennis van hardware: Thinclients, Laptops, printers, vaste computers en mobiele telefoons, Ipads
8. Het uurtarief bedraagt maximaal €40,- inclusief reiskosten, exclusief BTW
9. In het bezit van rijbewijs B en beschikt over eigen vervoer
10. Deelname aan consignatiedienst (17:00 – 22:00 uur werkdagen)
Ervaringswensen
11. Aantoonbare kennis van Office 365, MS Teams
12. Aantoonbare ervaring met het werken met TOPdesk als IT Servicemanagement systeem
13. In het bezit van ITIL foundation versie 3
14. Aantoonbare werkervaring in een lokale overheidsorganisatie of gemeente