Servicedeskmedewerker #KRTZ9211358

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 juni 2022
Reageren tot 30 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 september 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract Deta-vast, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO-4
Salaris €3.000 - 3.500 €2.500 - 3.000 per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen de afdeling Informatie en Beheer (I&B)  werk je samen met ruim 100 andere ICT-professionals continu aan het verbeteren van de ICT dienstverlening. Je vormt samen met je collega’s van team Servicedesk ICT het visitekaartje van I&B in de organisatie. Je krijgt te maken met een veelheid van zeer uiteenlopende vragen op ICT gebied. Daarbij staan klant-, service- en resultaatgerichtheid voorop.

Taken

•          Je analyseert snel op zowel applicaties, operating systemen, connectivity en security en voorziet de eindgebruiker van de juiste informatie of oplossing;

•          Je lost de meeste problemen zelfstandig op en handelt deze “skilled” af, escaleert eventueel naar de juiste discipline;

•          Je werkt nauw samen met andere teams binnen de afdeling of sector om vragen van de eindgebruikers te beantwoorden en de belangen van de business te vertegenwoordigen;

•          Je denkt mee en neemt initiatief om de kwaliteit en professionaliteit van het team continu te verbeteren.

 

Vaardigheden

•          Je hebt aantoonbare kennis en ervaring van Microsoft Windows 10

•          Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met Office 365;

•          Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met Topdesk of vergelijkbare Servicemanagement pakketten;

•          Je hebt algemene kennis op het gebied van Microsoft Server 2012/2016, Vmware View, Azure, Intune ;

•          Je bent open en flexibel in je communicatie en samenwerking, collegialiteit staat voorop;

•          Je werkt zelfstandig maar bent ook soepel in de samenwerking binnen het team;

•          Je bent proactief en neemt verantwoordelijkheid om tijdig de passende oplossing te bieden

•          Je hebt een dienstverlenende, klantgerichte en vriendelijke instelling;

•          Je hebt een uitstekend analytisch vermogen, je bent kwaliteitsbewust en resultaatgericht;

•          Je beschikt over inlevingsvermogen en je bent stressbestendig;

Opleidingswensen

  • Je hebt HBO werk-en denkniveau;
  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in het vakgebied;
  • Je hebt een afgeronde ITIL-foundation opleiding;

Graag 3 dagen per week op kantoor in Eindhoven aanwezig!

 
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 okt 2022    Expertise: Implementatie consultant, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (ICT Support), Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Implementatiemanager, Overig (ICT - Projectmanagement), Overig (ICT Support & Ondersteuning), Management (ICT - Beheer), Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 10 okt 2022    Expertise: Teamleider, Management (HRM), Overig (HRM)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2022    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Ethical hacker, Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)

Onze partners