Servicedeskmedewerker #KRTZ364776

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 juni 2022
Reageren tot 16 juni 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum 27 juni 2022
Eind datum 27 september 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling I&A is verantwoordelijk voor de ICT infrastructuur binnen de organisatie. De afdeling ondersteunt de collega’s met betrouwbare oplossingen op basis van generieke infrastructuur. De afdeling beheert ruim 3.700 accounts. De afdeling bestaat uit 30 fte die voornamelijk werken op de Servicedesk of een van de beheerteams: Citrix/Windows, Netwerken, Technisch applicatiebeheer en Unix/Dba. De afdeling Informatisering en Automatisering is gevestigd op het landelijk kantoor te Utrecht.

Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
– ITIL, Microsoft certificering
– Opleiding gericht op automatisering (MBO) en tevens de basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows-familie.

Werk- en denkniveau
– MBO denkniveau

Competenties
– Klantgericht, luisteren, communiceren, samenwerken, flexibiliteit, creativiteit, analyseren.

Aanvullende kennis
– Kennis van Windows 10, Topdesk, Active directory, Citrix director, Mobile Iron.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Android developer
Locatie: Utrecht, Remote    Uiterste reactiedatum: 30 jun 2022    Expertise: Business development manager, Consultant, Business Consultant, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 28 jun 2022    Expertise: Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners