Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning), ICT - Beheer > Overig (ICT - Beheer)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De afdeling I&A is verantwoordelijk voor de ICT infrastructuur binnen de organisatie. De afdeling ondersteunt de collega’s met betrouwbare oplossingen op basis van generieke infrastructuur. De afdeling beheert ruim 3.700 accounts. De afdeling bestaat uit 30 fte die voornamelijk werken op de Servicedesk of een van de beheerteams: Citrix/Windows, Netwerken, Technisch applicatiebeheer en Unix/Dba. De afdeling Informatisering en Automatisering is gevestigd op het landelijk kantoor te Utrecht.
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
– ITIL, Microsoft certificering
– Opleiding gericht op automatisering (MBO) en tevens de basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows-familie.
Werk- en denkniveau
– MBO denkniveau
Competenties
– Klantgericht, luisteren, communiceren, samenwerken, flexibiliteit, creativiteit, analyseren.
Aanvullende kennis
– Kennis van Windows 10, Topdesk, Active directory, Citrix director, Mobile Iron.