Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een Medewerker Supportdesk IT:
Verantwoordelijk voor de IT gerelateerde vragen/problemen voor de interne medewerkers (1500 man). Dit doe je gezamenlijk met 3 collega’s en 2 stagiaires. Collega’s worden telefonisch geholpen maar ook op ons kantoor en via ons ticketsysteem (servicenow). Bovendien ben je betrokken bij de moderne werkplek projecten (laptopuitrol, Intune), VIP support, vergaderzalen en andere verbeter/automatiseringsprojecten.
Â
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Communicatief sterk in NL en ENG (schriftelijk en verbaal), teamplayer, leergierig, flexibel en iemand die met nieuwe inzichten kan komen om de afdeling te verbeteren
- Een eis is dat je 5 dagen per week op kantoor kan zijn (uitzonderingen daar gelaten)
- HBO werk- en denkniveau
- Affiniteit met IT/ITIL
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL of ENG en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.