Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Werkplekbeheerder, ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De frontoffice voert zowel servicedesk- als werkplekbeheer gerelateerde werkzaamheden uit. Het zwaartepunt van de Servicedesk ligt bij een volledige en juiste intake van vragen en het oplossen van 1e-lijns vraagstukken op afstand. Daar waar de ondersteuning niet op afstand geboden kan worden, vormt Werkplekbeheer het verlengstuk van de Servicedesk door ondersteuning te bieden op de locaties van de deelnemers. Daarnaast is werkplekbeheer gericht op het beheren, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers.
De medewerkers van de frontoffice staan in direct contact met de gebruikers van de deelnemers en bepalen daarmee in belangrijke mate het “gezicht” van ICT.
Wij zijn op zoek naar een collega die onze frontoffice komt versterken. Om de nodige kennis op te doen van de diverse gebruikersorganisaties en werkwijzen, start men in eerste instantie op de servicedesk. Afhankelijk van de opgedane ervaring ben je ook inzetbaar op locatie bij onze klanten voor het uitvoeren werkplekbeheer taken.
De opdracht
- Zorg dragen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van meldingen en de uitgevoerde activiteiten.
- Telefonische afhandeling van 1e-lijns vraagstukken.
- Oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering).
FUNCTIE EISEN-/ WENSEN:
De kandidaat die wij zoeken:
- MBO+ werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond het ICT vakgebied.
- Kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur.
- Kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365).
- Ruime aantoonbare ervaring met beschreven werkzaamheden bij een servicedesk
- Kennis van TOPdesk.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of eventuele belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.