Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ1315730

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 18 februari 2020
Reageren tot 21 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Functieomschrijving
• Het fungeren als inhoudelijke vraagbaak voor medewerkers, klanten bij het dagelijks gebruik en het adviseren over de werking van informatiesystemen (eerstelijns ondersteuning) verhelpen.
• Het registreren van eerstelijns meldingen (vragen, klachten, standaardwijzigingen) van klanten en leveranciers en tweedelijns meldingen van medewerkers in de servicedesk tool Topdesk, het bepalen van de prioriteit en het bewaken van de afhandeling.
• Het inschakelen van tweede- en derdelijns support bij verstoringen in informatiesystemen en het bijdragen aan het oplossen daarvan.
• Het analyseren van structurele incidenten en problemen; verbeteringen voorleggen aan de functioneel beheerder en de teamleider.
• Het bevorderen van het veiligheidsbewustzijn van de gebruiker.
• Het uitvoeren van incidentcontroles.
• Het uitvoeren van autorisatiebeheer op door het I-Team voor functioneel beheer, beheerde applicaties.
• Het vervaardigen van rapportages uit Topdesk en het aanleveren van gegevens ten behoeve van rapportages.
• Het opstellen en onderhouden van werkinstructies voor de uitvoering van routinematige handelingen.
• Het doen van voorstellen om de werking van de servicedesk tool te optimaliseren.
• Het leveren van een bijdrage aan het uitvoeren van functionele- en/of gebruikers acceptatietests.

Functie-eisen
• Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
• HBO werk- en denkniveau met ICT als achtergrond.
• Kennis van hard- en software zowel gezien vanuit de gebruikers als vanuit de techniek.
• Kennis van ITIL, ASL, BISL en IT-frameworks.
• Kennis van TMap Next.
• 1 jaar aantoonbare ervaring met werkzaamheden in Helpdesk/klantencontactcentrum/ servicedesk.
• 1 jaar aantoonbare ervaring met het werken met Topdesk.
• Goed ontwikkelde gesprekstechnieken (Spiegelen, Luisteren Samenvatten Doorvragen (LSD)).
• Sociaal netwerken (kennishouders in kaart om informatievragen te kunnen beantwoorden);
• Vaardigheid in het overbrengen van kennis aan gebruikers.
• Kennis van en ervaring met systemen als Document Management Systemen, workflow-management systemen, SAP financieel, Inkoopsystemen en Identity Management Systemen is een pré.

Competenties
• Klantgerichtheid.
• Analyserend vermogen.
• Resultaatgericht.
• Samenwerken.
• Omgevingsbewustzijn.
• Plannen en organiseren.
• Leervermogen.
• Voortgangscontrole.
• Oordeelsvorming.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 21 nov 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 nov 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 17 nov 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Groningen, Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 16 dec 2024    Expertise: Sales medewerker, Accountmanager, Overig (Sales & Accountmanagement)

Onze partners