Servicedeskmedewerker ICT #KRTZ2433846

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 februari 2020
Reageren tot 13 februari 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Apeldoorn
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € 30 per uur
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Data interviews:  18-21 februari 2020

Opdrachtbeschrijving
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.

Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.

Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.

Eisen
– ITIL Foundation (al behaald of dient binnen 3 maanden te worden behaald)
– Servicemanagement 
– Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
– Aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk / 0,5 jaar ervaring 
– Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen / 1 jaar ervaring 
– Kennis van IBM Notes;
– Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP;
– Kennis van servicedeskbeheertool van ICD;
– Kennis van Linux;
– Kennis van Microsoft Office (2013);
– ITIL Foundation certificaat
– HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT

Competenties
– Klantgerichte eigenschappen;
– Stressbestendig;
– Analytisch;
– Een teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
– Goed in staat zijn kennis over te dragen aan interne eindgebruikers;
– Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 jun 2024    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2024    Expertise: Werkplekbeheerder, Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 26 jun 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 17 jun 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners