Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Data interviews: 18-21 februari 2020
Opdrachtbeschrijving
Als servicedeskmedewerker ondersteun je telefonisch en schriftelijk eindgebruikers op het gebied van ICT-services. Je draagt zorg voor het correct aannemen, zorgvuldig in behandeling nemen en zo snel als mogelijk verhelpen van technische en functionele verstoringen. Daarbij maak je gebruik van diverse applicaties en een known-error-base.
Vanuit een operationele analyse onderken je samenhangende technische- en functionele verstoringen, vragen en verzoeken. Als daar aanleiding toe is zorg je voor het aanpassen van prioriteit en bewaak je de voortgang.
Een van de belangrijkste dingen op de ICT servicedesk is de samenwerking met alle collega’s. Er heerst een goede sfeer bij ons op de afdeling.
Eisen
– ITIL Foundation (al behaald of dient binnen 3 maanden te worden behaald)
– Servicemanagement
– Minimaal MBO-4 diploma op het gebied van ICT
– Aantoonbaar ervaring op een 1e lijns servicedesk / 0,5 jaar ervaring
– Goede kennis van Windows 7, 8 en 10 systemen / 1 jaar ervaring
– Kennis van IBM Notes;
– Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP;
– Kennis van servicedeskbeheertool van ICD;
– Kennis van Linux;
– Kennis van Microsoft Office (2013);
– ITIL Foundation certificaat
– HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT
Competenties
– Klantgerichte eigenschappen;
– Stressbestendig;
– Analytisch;
– Een teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
– Goed in staat zijn kennis over te dragen aan interne eindgebruikers;
– Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega’s, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.