Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Heb jij passie voor ICT? Ben jij klantgericht en haal jij voldoening uit het ondersteunen van eindgebruikers? Kan jij als geen ander een issue opspeuren en vervolgens oplossen? Dan ben jij de servicedesk medewerker voor de organisatie.
Je hebt ruime werkervaring opgedaan op een ICT Servicedesk en weet als geen ander de verschillende processen te benoemen. Daarnaast ben je gebrand op het leveren van een hoog serviceniveau en stel je de eindgebruiker altijd centraal. Dat betekent dan ook dat je een flinke dosis technische kennis hebt. Ook heb je een ambitieus karakter, ben je flexibel, analytisch ingesteld en ga jij geen uitdaging uit de weg. Jij bent op je best wanneer je de vrijheid krijgt om initiatief te mogen nemen. Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven.
Eisen
1. Een afgeronde mbo opleiding.
2. ITIL gecertificeerd blijkend uit het cv.
3. Een afgeronde opleiding ICT op minimaal mbo-niveau 4.
4. In het bezit van de certificaten Windows 10 en Office 365 blijkend uit het cv.
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Servicedesk medewerker in de afgelopen 4 jaar.
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory in de afgelopen 4 jaar.
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Exchange in de afgelopen 4 jaar.
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Office 365 in de afgelopen 4 jaar.
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Windows 10 in de afgelopen 4 jaar.
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met TOPdesk in de afgelopen 4 jaar.
11. Goede beheersing van de Nederlandse taal.
12. Voldoende beheersing van de Engelse taal.
13. In het bezit van rijbewijs B blijkend uit het cv.