Servicedesk medewerker (tijdelijk) #KRTZ137688

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 oktober 2020
Reageren tot 31 oktober 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2021
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract, Detacheringscontract
Opleidingsniveau MBO
Ervaringsniveau Junior, Medior
Salaris 1800 - 2250 per maand
Branche Zakelijke dienstverlening, Onderwijs | Educatie
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor een onderwijsinstelling in regio Utrecht zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker. Je bent samen met een team van 15 man verantwoordelijk voor de volgende zaken:

Uit te voeren taken

  • Het op afstand, op de werkplek en in onderwijsruimtes ondersteunen & adviseren van docenten, ondersteuners, onderwijssecretariaten en anderen
  • Het trouble shooten over het hele spectrum van online & hybride onderwijs heen:
    • stap voor stap uitvragen en oplossen van issues
    • directe gebruikersondersteuning (devices, applicaties en randapparatuur)
    • zelfstandig oplossen 1elijns calls incl. administratieve afhandeling in TOPdesk
  • Instructies geven aan individuen en groepen
  • Opstellen & up-to-date houden FAQ’s, handleidingen
  • Het hosten (moderaten) van webinars, masterclasses en hybride colleges
  • Het verzorgen van beheer- en administratieve taken in MS Teams
  • Het opnemen, verwerken en plaatsen van kennisclips en hoorcolleges
  • Adviseren aan team en teamleider over mogelijke verbeteringen in dienstverlening

Benodigde kennis en vaardigheden (mdw heeft deze kennis of kan deze snel opdoen)

  • Algemene ICT-kennis op minimaal MBO 4 niveau
  • Kennis van Windows (7 en 10) en MacOS (Android is een pré)
  • Kennis van Microsoft Teams, WebEx en Zoom, bij voorkeur in een onderwijsomgeving
  • Kennis van Blackboard, Mentimeter, Kahoot en andere (onderwijs)applicaties
  • Kennis van het opnemen van kennisclips en colleges met Articulate Rise, PowerPoint, Feedbackfruits en andere applicaties
  • Kennis van de digitale UMCU-werkplek: DW, VolgWerkPlek/Follow Me, R&D, Mac
  • Kennis van AVG, met name privacy richtlijnen bij online onderwijs
  • Kennis van audiovisuele middelen (beeld & geluid) en hun verhouding tot ICT
  • Kennis van TOPdesk

Algemeen

  • 3-5 jaar werkervaring op minimaal MBO 4 niveau
  • Goede communicatieve vaardigheden, laagdrempelig benaderbaar, kunnen schakelen tussen verschillende eindgebruikers, kunnen vertalen tussen techniek en gebruiker
  • Nauwgezet, gestructureerd, pragmatisch, voortouw nemen en oplossingsgericht zijn
  • Goed in teamverband kunnen werken, passend in dynamische en groeiende organisatie, het leuk vinden om kennis op te doen & te delen, iemand met humor

Aanleveren gegevens:
CV in Word formaat (zonder macro’s)
Recente foto
Korte Motivatie, 15 zinnen must!
Eventuele vakanties en geplande interviews
Beschikbaarheid/opzegtermijn
Salarisindicatie

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2020    Expertise: Financial Controller, Business controller, Overig (Financieel)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 7 dec 2020    Expertise: Overig (ICT Software Development)
Locatie: Cuijk    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2020    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 8 dec 2020    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)

Onze partners