Servicedesk medewerker #KRTZ3376371

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 mei 2021
Reageren tot 13 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
ZZP tarief € 33 per uur
Salaris €2.000 - 2.500 per maand
Branche Zakelijke dienstverlening, ICT, Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Dagelijkse werkzaamheden:

  • – Contact onderhouden met ​​klantenbestand door middel van het opnemen van telefoontjes via de Servicedesk.
  • – Analyseer inkomende oproepen en identificeer trends en mogelijke risicogebieden. Ontwikkel een aanpak voor het analyseren van Servicedesk-activiteiten.
  • – Identificeer kansen om in de toekomst terugkerende problemen te vermijden en de stabiliteit te verbeteren.
  • – Managen (indien nodig) van de individuele en algemene communicatie naar het IT-klantenbestand met betrekking tot incidenten / problemen en storingen.

 

    Eisen en wensen

    • – MBO of HBO diploma in IT;
    • – Ervaring met als servicedeskmedewerker / medewerker;
    • – Kennis van Office 365;
    • – Klantgericht en servicegericht;
    • – Ervaring in een klantgerichte job;
    • – Inzicht in escalatie en incidentmanagement;
    • – Creatieve vaardigheden om een ​​groot aantal hardware- en softwaregerelateerde problemen op te lossen;
    • – Basiskennis van business, IT-processen en aanverwante technologieën.
    • – Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels (vaardigheid op B2-niveau. Dit wordt tijdens het interview getest).

     

    Wie ben je als persoon:

    • – Team speler
    • – Flexibel in werktijden
    • – Klantgericht
    • – Ervaren in klantinteractie, b.v. telefoon- en schriftelijke vaardigheden
    • – Kwaliteitsgericht en resultaatgericht en klaar om verder te gaan om resultaten te leveren.
    • – Kunnen werken in een zeer snelle, open omgeving.
    • – Vloeiend in Engels en Nederlands in woord en geschrift.
    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

    Onze partners