Servicedesk Medewerker #KRTZ2096355

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 maart 2022
Reageren tot 16 maart 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2022
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

 

Inhuuropdracht:

Opdracht: Servicedesk Medewerker

Locatie: Utrecht
Startdatum: begin april
Einddatum: eind dec
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32-36 uur
ZZP mogelijk: ja

Reageren voor 16 maart, 12.00 uur

Opdrachtomschrijving

Als Medewerker IT Service Desk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je verzoeken af voor alles wat met IT te maken heeft. Je configureert werkplekapparatuur (laptops, mobiele telefoons), reikt die uit aan gebruikers en beheert ze opvolgend in het gebruik. Verder voer je beheer uit over gebruikersaccounts met bijpassende rechten en licenties.
Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers voor alle IT-zaken. Je helpt hen zoveel mogelijk zelf met alles, maar als dat niet kan zet je de melding door naar specialisten in de 2e-lijn. Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de IT-afdeling. Je gaat daarom dienstverlenend en klantgericht te werk. Ook het administratieve deel van je werk geef je gepaste aandacht, je zorgt voor een adequate vastlegging van de afhandeling van je meldingen in TOPdesk.

Om je een beeld te geven van de ontwikkelingen die in de komende periode bij ons spelen en waar je als Medewerker IT Service Desk in je werk onder meer mee te maken krijgt:

  • Vergroten en optimaliseren van het gebruik van het M365-platform en van Office 365 incl Teams;
  • Breder aansluiten op en gebruik gaan maken van het Microsoft Azure-platform;
  • Transitie van applicaties naar de cloud;
  • Migreren van de mobiele telefoons naar een nieuwe beheeromgeving – van Mobile Iron naar Microsoft Endpoint Manager;
  • Op orde houden en verhogen van het niveau van informatiebeveiliging en IT-security;
  • Stroomlijnen van de werkprocessen op de Service Desk;
  • Verbeteren van de inrichting van TOPdesk.

Minimumeisen / knock-outcriteria 
1. Een afgeronde opleiding op minimaal op MBO-niveau 4 ICT;
2. Beschikbaar vanaf uiterlijk 11 april 2022 voor minimaal 32 uur per week;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een IT Service Desk in de afgelopen 5 jaar.

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Active Directory én TOPdesk in de afgelopen 5 jaar;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met MS Office 365 én virtuele werkplekomgevingen – bijv VDI, Citrix;
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Microsoft Endpoint Manager;
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de functie van medewerker op IT Service Desk bij een (lokale) overheid;
8. Aantoonbaar in het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
9. Uurtarief maximaal € 55,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk;
10. Beschikbaar vanaf uiterlijk 1 april 2022.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 13 okt 2022    Expertise: Directeur, Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2022    Expertise: DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners