Servicedesk medewerker IT (tijdelijk) – Amersfoort #KRTZ3050495

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 juli 2024
Reageren tot 15 juli 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amersfoort
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 februari 2025
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4, MBO, HBO
ZZP tarief € 55 - € 70 per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

zzp vacature: IT Servicedesk medewerker 

Type: zzp vacature, zzp opdracht, tijdelijke opdracht

Locatie: Amersfoort
Hybride bespreekbaar: 100% op locatie
Startdatum: zsm
Duur: 6 maanden
Uren per week: 36 uur

ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

 

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 15 juni 2024 – 16:00 uur

 

De overheidsinstelling is een toonaangevende overkoepelende ICT-dienstverlener voor meerdere locaties door heel Nederland. We ondersteunen hen in hun digitale transformatie met innovatieve oplossingen zoals big data, robotisering, drones en AI. Ons doel is om kennis te delen en te faciliteren zodat elk waterschap optimaal profiteert van technologische vooruitgang.

Jouw werkplek

Bij ons kom je terecht in een inspirerende omgeving waar groei en innovatie voorop staan. Ons IT Servicedesk team bestaat uit gepassioneerde professionals die samenwerken in een informele maar resultaatgerichte sfeer. Samen werken we aan het professionaliseren van onze dienstverlening om de beste werkplek en gebruikerservaring te bieden aan onze medewerkers.

Jouw rol als IT Servicedesk Medewerker

Als IT Servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze collega’s bij vragen en problemen. Jouw werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Vragen en Incidenten Registratie: Aannemen en registreren van vragen, storingen en verzoeken in TOPdesk.
  • Technische Ondersteuning: Helpen met laptops, desktops, smartphones, tablets en digitale werkomgevingen zoals Office 365.
  • Incidentbeheer: Toewijzen van incidenten aan specialisten, voortgang bewaken en communiceren met gebruikers.
  • Proactieve Communicatie: Gebruikers op de hoogte houden van de status van hun meldingen.
  • Middelenbeheer: Registreren en uitgeven van IT-middelen zoals laptops en smartphones.
  • Voorraadbeheer: Inkopen en op peil houden van IT-voorraden.
  • Werkplekbeheer: Installeren, configureren en herstellen van werkplekken.
  • Handleidingen Schrijven: Creëren en onderhouden van handleidingen voor eindgebruikers.
  • Signaleren en Adviseren: Voorstellen doen voor verbetering van applicaties, apparatuur en systemen.

 

     

       

      FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:.

      • Leergierig en communicatief sterk: Je bent een aanpakker die graag nieuwe dingen leert.
      • Opleidingsniveau: MBO+ niveau.
      • Ervaring: Je hebt ervaring als medewerker servicedesk of junior systeembeheerder. Ervaring binnen een overheidsorganisatie is een pré.
      • Beschikbaarheid: Je bent beschikbaar vanaf 8 juli op woensdagen en vrijdagen op locatie.
      • Intakegesprek: Je bent beschikbaar voor een intakegesprek tussen 26 – 28 juni.

      Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

      Geef ook in je CV het volgende aan:

      Datum beschikbaarheid;
      Hoeveel uur per week;
      Vakanties of belemmeringen;
      (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
      Vakantie;
      Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

      Mail deze opdracht:
      Deel deze opdracht:

      Voor jou geselecteerde opdrachten

      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 12 aug 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)
      Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 30 jul 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Overig (Projectmanagement), Programmamanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
      Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
      Locatie: Oosterhout    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)

      Onze partners