Servicedesk medewerker ICT | zzp | payroll #KRTZ4951542 | KROOTZ Interim & ZZP

Servicedesk medewerker ICT | zzp | payroll #KRTZ4951542

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 30 april 2021
Reageren tot 30 december 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Interim opdracht, Deta-vast

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Bij Maven ICT hebben we doorlopend servicedesk opdrachten, 1ste, 2de lijns support en beheer. Neem vrijblijvend contact op of reageer met je cv op onderstaande vacature om in aanmerking te komen.

Je staat klanten te woord staan via de telefoon, e-mail én balie. Je werkzaamheden zullen bestaan uit onder andere:

  • Juiste registratie en vastleggen van meldingen van de klant in het ticketsysteem;
  • Klanten op de hoogte houden van de voortgang en terugkoppeling verzorgen;
  • Tijdig escaleren wanneer afgesproken doorlooptijden of kwaliteit in gevaar komen.lees meer
  • Verantwoordelijk voor het bewaken van alle openstaande meldingen en het verzorgen van de communicatie hierover;
  • Proactief monitoren van systemen om (structurele) verstoringen te voorkomen;
  • Schrijven van gebruikershandleidingen;
  • Zorgdragen voor de documentatie en registratie van hard- en software.

In het team is er ruimte voor een geintje en een praatje, in combinatie met hard werken. Deze combinatie geeft een prettige werksfeer.
Je werkt in een team waar we oprecht kunnen zeggen dat we op een prettige manier en als collegiaal team met elkaar samenwerken en onderling contact hebben. In het werk, maar ook daarbuiten. We vinden het vanzelfsprekend dat we elkaar helpen. Als dat nodig is, ook buiten kantooruren. Er kan zich een probleem voordoen dat een collega die dienst heeft niet kan oplossen zonder jouw expertise. Dan pakken we de telefoon en bellen we elkaar. Die flexibiliteit en onderlinge betrokkenheid hebben we gewoon. En we vertrouwen elkaar, geven elkaar eerlijke en open feedback, maar weten ook dat dit kan binnen onze team.
En naast het werk doen we als afdeling regelmatig leuke dingen met elkaar.

Bij gebleken geschiktheid kunnen beide kandidaten na afloop van de initiële huurperiode in vaste dienst komen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • minimaal een afgeronde MBO-4 ICT opleiding en is in bezit van een ITILV3-certificaat
  • minimaal drie jaar of meer aantoonbare relevante werkervaring opgedaan in de gevraagde functie
  • kennis en ervaring met: Apple smartphones en tablets; Termen zoals AD, VMWare, VDI, Packaging, RES en Intune; Windows 10, Sharepoint; Office 365, MS Teams, Zoom; Netwerkomgevingen;
  • minimaal rijbewijs B

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nederland, Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2021    Expertise: Planner, Overig (Project management Ondersteuning), Overig (Administratief)
Locatie: Hilversum    Uiterste reactiedatum: 25 jul 2021    Expertise: Business controller, Overig (Financieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 31 aug 2021    Expertise: Overig (ICT – Beheer)
Locatie: capelle-aan-den-ijssel    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2021    Expertise: SAP ABAP developer, Overig (ICT – Beheer), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT Support & Ondersteuning), SAP engineer

Onze partners