Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Vereiste werkervaring
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbaar in bezit van een rijbewijs B.
Gewenste werkervaring
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker bij een overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Teams (benoem dit duidelijk in het cv.);
5. Een afgeronde ITIL opleiding;
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven en onderhouden van gebruikerscommunicatie (benoem dit duidelijk in het cv.).
Competenties
- Klantgericht en een dienstverlenende instelling;
- Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief;
- Accuraat, plannen, organiseren;
- Communicatief vaardig;
- Flexibel.