Servicedesk medewerker | Helpdesk medewerker #KRTZ1631345

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 december 2021
Reageren tot 13 december 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 januari 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4, MBO
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vereiste werkervaring
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbaar in bezit van een rijbewijs B.

Gewenste werkervaring
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker bij een overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Teams (benoem dit duidelijk in het cv.);
5. Een afgeronde ITIL opleiding;
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven en onderhouden van gebruikerscommunicatie (benoem dit duidelijk in het cv.).

Competenties

  • Klantgericht en een dienstverlenende instelling;
  • Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief;
  • Accuraat, plannen, organiseren;
  • Communicatief vaardig;
  • Flexibel.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners