Servicedesk medewerker | Helpdesk medewerker #KRTZ1631345

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 december 2021
Reageren tot 13 december 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 2 januari 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO-4, MBO
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Vereiste werkervaring
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbaar in bezit van een rijbewijs B.

Gewenste werkervaring
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker bij een overheidsinstelling;
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Teams (benoem dit duidelijk in het cv.);
5. Een afgeronde ITIL opleiding;
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven en onderhouden van gebruikerscommunicatie (benoem dit duidelijk in het cv.).

Competenties

  • Klantgericht en een dienstverlenende instelling;
  • Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief;
  • Accuraat, plannen, organiseren;
  • Communicatief vaardig;
  • Flexibel.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 28 jul 2024    Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 4 aug 2024    Expertise: Financieel adviseur, Overig (Financieel)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 27 jul 2024    Expertise: Netwerkbeheerder, Backend developer, Overig (ICT Support & Ondersteuning), Systeembeheerder, Overig (ICT - Web development), Overig (ICT - Beheer), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Oss    Uiterste reactiedatum: 31 jul 2024    Expertise: Administratief medewerker, DIV medewerker, Overig (Administratief)

Onze partners